دیدار هیأت مدیره بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان با استاندار زنجان

هیأت مدیره بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان با درويش اميري استاندار زنجان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۹۰۳۲۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در دیدار هیأت مدیره بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان، گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات عدیده در مسیر اجرای پروژه ها، برون سپاری و واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی است.

اسداله درویش امیری با بیان اینکه دولت باید نقش حاکمتی در انجام امور داشته باشد، به ماده 27 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت اشاره نمود و گفت: طبق این قانون، به دولت اجازه داده می شود طرحهای تملک دارایی های سرمایه ای جدید، نیمه تمام، تکمیل شده و آماده بهره برداری را در قالب قرارداد و با حفظ کاربری به بخش غیردولتی واگذار نماید.

مدير ارشد استان در ادامه با بیان اینکه مردم ایران مستحق دعواهای حزبی و جناحی نیستند، تأکید نمود: حرکت در مسیر توسعه کشور، ایجاد تحول اقتصادی و اشتغال باید بدور از نگاه سیاسی و جناحی صورت پذیرد. نظام جمهوری اسلامی ایران در آستانه 40 سالگی است و باید همه تلاش کنیم کارنامه درخشانی از نظام را به نسل جدید ارائه دهیم.

در ادامه این دیدار، مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره بنیاد توسعه کارآفرینی و توسعه استان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

شایان ذکر است این بنیاد، از سال 86 فعالیتهای خود را با هدف مهندسی، توسعه سرمایه گذاری و اشتغال استان، کمک به شکل گیری، حضور، تکمیل و توسعه بنگاههای اقتصادی رقابت پذیر و تسهیل دسترسی آنها به بازارها بویژه در قالب مجتمع های بزرگ کارگاهی و خدماتی خوشه ای با تکیه بر تعاونی ها آغاز نموده است.

همچنین جمعیت سهامداران بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان 70 درصد جمعیت استان را شامل شده و همه سهامداران آن، شخصیتهای حقیقی هستند.

ارسال نظرات