نماینده مردم ازنا و درود در مجلس:

پیگیر مطالبات مردم روستای کمندان هستم/ازنا اولین شهرسبز در لرستان

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر مطالبات مردم روستای کمندان هستیم و تا سال آینده ازنا بعنوان اولین شهرسبز در لرستان معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۰۹۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ازنا خبر ،مهندس مجید کیانپور در رابطه با سد کمندان و پرداخت مطالبات کشاورزان و اهالی روستا گفت: پیگیری های مفید و ارزشمندی با مدیران ارشد وزارت نیرو و مدیریت منابع آب کشورصورت گرفته و نتایج خوبی نیز حاصل شده است.
نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امیدوارم مطالبات اهالی محترم روستا هر چه سریع تر پرداخت شود و به جد پیگیر هستم تا طبق وعده سد کمندان تا اواخر خرداد ماه سال ۱۳۹۶ آبگیری شود.
کیانپور در ادامه به موضوع مهمی اشاره کرد و گفت: ازنا تا سال آینده  به عنوان اولین شهر در استان لرستان لقب شهر سبز را به نام خود ثبت خواهد کرد.
وی ادامه داد: در جلسه ای که با حضور فرماندار ازنا و دهیاران روستاهای بخش مرکزی و جاپلق در محل فرمانداری ازنا برگزار شد مقرر شد تا پایان تیرماه سال آینده تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار شوند.
 
کیانپور خاطر نشان کرد: در صورت تحقق این مهم شهر ازنا اولین شهر استان لرستان خواهد بود که لقب شهر سبز را به خود اختصاص خواهد داد.
 
در این جلسه  نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی توجهی وزارت نیرو نسبت به جابجایی روستای کمندان، از وزیر نیرو خواستار رسیدگی به این موضوع شد که وزیر نیرو بر پیگیری ویژه این مسئله تاکید نمود.
 
انتهای خبر /ز

ارسال نظرات