خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ولایت تبریز:

بهترین الگو برای زندگی پیروی از سبک زندگی اسلامی است

مسئول تربیت و آموزش سپاه ولایت تبریز در همایش سبک زندگی اسلامی حوزه حضرت صدیقه کبری(س) گفت : سبک زندگی اسلامی بهترین الگو برای زندگی در دنیای پرتلاطم امروزی است.
کد خبر: ۸۷۹۱۲۳۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدی شیرزاد افزود: غرب بر خلاف تبلیغات خود، به آنچه خود می گوید عمل نمی کند چراکه عواقب و مضرات استفاده از فضای مجازی نامحدود و ماهواره را می داند .

وی ادامه داد: همین امر موجب شده انها محدودیت هایی برای استفاده کاربران ایجاد کنند و اینگونه که در کشورهای دیگر ازادی استفاده از شبکه های اجتماعی، ماهواره و امثال اینها وجود دارد در کشورهای حامی و تولید کننده وجود ندارد.

حجت الاسلام شیرزاد با اشاره به اهداف شوم دشمنان از هزینه های سرسام آور شبکه های مختلف برای کشورهای جهان سوم به خصوص ایران اسلامی، اظهار کرد: این نکته مهمی است که دشمنان ما که با هر طریقی تلاش می کنند ما را تحریم کنند دلشان به حال اوقات فراغت ما سوخته و برای خانواده های ما فیلم می سازند و حتی زحمت دوبله ان را نیز می کشند.

وی خانواده ها را به توجه بیشتر به نسل جدید توصیه و خاطرنشان کرد: با نسل جدید باید با زبان خود صحبت کنیم و استفاده از زبان زور و تحکم دیگر در دنیای امروزی کاربردی ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار