مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

رسالت علما وبزرگان دینی است که برای حفظ اصل اسلام ووحدت جامعه دینی تلاش کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت:درجهادکبیر باید انقلابی اندیشید وانقلابی هم عمل کرد فضای رو به رشد نهضت عاشورایی انقلابی بودن ما است
کد خبر: ۸۷۹۱۲۴۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان: حجت الاسلام والمسلمین علی نقی تهرانی زاده در همایش منادیان وحدت که با همت سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه سلمان وبا حضور طلاب وروحانیون بسیجی خواهر وبرادر اعم از شیعه وسنی در کانونون شهید عالی به مناسبت گرامی داشت آغاز هفته وحدت برگزارشد،گفت:ما امروز در پرتو انقلاب اسلامی برای سیر تکاملی انقلاب وبرای صدور انقلاب اسلامی با تکیه بر عمل انقلابی خودمان توانسته ایم جهان اسلام ،بشریت ودنیای غرب را متوجه بیداری،آرمانها،ارزشهای اعتقادی خودمان کنیم .
وی با اشاره به این مطلب که امروز وضعیت فضای ماه عسل وحدت امت بیدار همیشه قهرمان ایران ،انقلاب اسلامی است افزود: انقلاب اسلامی توانسته وحدت عملی را به عنوان یک فرهنگ عمومی سر دست بگیرد ،همچنان که در دشمن شناسی،ابتکار عمل،را انقلاب در دست گرفت.
وی بیان کرد:انقلاب اسلامی مدل وحدتی را که قرآن وائمه معصومین واولاد طاهرش دستور داده اند دارد ائمه (ع)و ،امامان  ما برای حفظ اسلام ووحدت تلاشهای بسیاری کرده اند واز وحدت صیانت کرده اند لذا رسالت علما وبزرگان دینی است که در همین خط سیر برای حفظ اصل اسلام ووحدت جامعه دینی تلاش کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد:معمار کبیر انقلاب وحدت را مهندسی کرد واین فضای وحدت در جامعه دینی توانسته انقلاب اسلامی را در طوفان حوادث مسائل انقلابی پیش ببرد وبیمه کند.
وی با تاکید بر این نکته که ما با حفظ وحدت توانسته ایم به عنوان یک آرمان بلند مدل حیات طیبه قرآنی را طراحی کنیم واز نقشه راه امام خمینی (ره)را به اطلاع جامعه دینی وبشری برسانیم اظهارداشت:این حیات طیبه امروز در جامعه اسلامی،در کشورهای اسلامی،ودر جامعه بشری جای خود را پیدا کرده است.
تهرانی زاده اذعان داشت:فرمولی را که انقلاب برای صادر شدن به دنیا دارد برگرفته از بیداریها،ارزشها،آرمانها واعتقاداد دینی است وامروزه مدل وحدت ما دشمن شناسی،جهاد کبیر،شهادت است که اینها به مولفه های قدرت جمهوری اسلامی تبدیل شده وبشریت ودنیای کنونی رفته رفته به این باور میرسند که این مدل را در عرصه های زندگی خود جاری وپیاده سازی کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: ما امروز در زمینه انقلابی گری وداشتن روحیه ی انقلابی بایددر جامعه  با فضای وحدت پیش رویم ولازمه حیات انقلاب در انقلابی عمل کردن است
وی در پایان شجاع بودن،اهل اقدام وعمل بودن،ابتکار در عمل داشتن و...را از مهم ترین شاخصه های یک فرد انقلابی برشمرد.
ارسال نظرات