از آموزش کاراته در دو نقطه از کشور تا کمک به ساخت مدرسه توسط یک ورزشکار

عبدالله نعمتی علاوه بر فعالیت ورزشی و فرهنگی در شهرستان های آستارا و جعفرآباد مغان، به مدرسه ای که به نام خود در روستای ایران اباد قدیم کلنگ زنی شده را نیز کمک می کند.
کد خبر: ۸۷۹۱۴۵۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان،این ورزشکار رزمی کار که چندین بار به مقام های بین المللی و جهانی در رشته ورزشی کاراته نائل امده در حال حاضر علاوه بر فعالیت ورزشی و فرهنگی در شهرستان آستارا در شهر جعفرآباد مغان نیز مشغول به فعالیت ورزشی است.

او در این زمینه می گوید: ورزش کاراته برایم همچون نفس کشیدن شده است و هرجای این سرزمین هم که باشم بازبه این کار هنری و ورزشی ام با عشق ادامه خواهم داد.

قهرمان کاراته جهان می گوید: مدرسه در حال ساخت که به نام حقیر در روستای ایران اباد قدیم از توابع شهرستان پارس اباد اوایل اردیبهشت امسال کلنگ زنی شد یکی از آروزهای من بود که در حال شکل گرفتن است.


گفتنی است عبدالله نعمتی با اهدای مدال جهانی خود به یک خیر مدرسه ساز، سر منشا خیر در این روستا شده و با اتمام این مدرسه به نیکی به یادگارگذاشته می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: مراحل ساخت این مدرسه به سرعت پیش میرود و امید است درصورت مساعد شدن شرایط اب وهوایی امسال به بهره برداری رسیده و در اختیار دانش اموزان این روستا قرارگیرد.

نعمتی گفت: علی رغم وجود مشکلات شخصی بنده حاضرنشدم این هدیه را به روش های دیگری قبول کنم و از این هدیه مادی گذشتم تا نتیجه این قهرمانی ها وچشم انتطاری های مردم را با ساخت یک مدرسه ای تازه وایمن پاسخ دهم تا بلکه خداوند از ما راضی باشد.


گفتنی است این مدرسه اردیبهشت ماه امسال با حضورحاج مالک جعفرزاده مقدم خیر مدرسه ساز اردبیلی، در روستای «ایران آباد» از توابع شهرستان پارس اباد کلنگ زنی شد.

عبدالله نعمتی چند سال پیش طی مراسمی در حضور مسئولین جهت تکریم مقام این خیر مدرسه ساز، مدال بین المللی خود را به وی تقدیم کرده بود.

ارسال نظرات