مسؤول قرارگاه سازندگی محمد رسول‌الله بندرلنگه:

وحدت در جامعه با استکبار ستیزی تقویت می‌شود

مسؤول قرارگاه سازندگی محمد رسول‌الله بندرلنگه گفـت: وحدت در جامعه با استکبار ستیزی تقویت می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۱۴۷۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، نصیب شناسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: وحدت در ایران اسلامی به برکت وجود انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت و درادامه این مسیر مقام معظم رهبری پرچمدار این وحدت بودند و با استکبار ستیزی این وحدت در جامعه اسلامی تقویت می‌شود.

وی با اشاره به وحدت بی نظیر بین مردم تشیع و تسنن شهرستان بندرلنگه افزود: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که شیعه وسنی در بیشتر مشاغل در کنارهم با صمیمی کار می‌کنند و حتی در برخی صنفها با هم شریک نیز هستند و لقمه قوت روزانه را بین هم تقسیم می‌کنند و درزندگی اجتماعی همیشه همیارهم نیز هستند.

مسؤول قرارگاه سازندگی محمد رسول‌الله بندرلنگه اضافه کرد: در این منطقه از کشور شیعه وسنی ارتباطات خانوادگی باهم دارند و حتی ازدواج نیز کردند ودر کنار هم با آرامش وامنیت کامل زندگی می‌کنند.

شناسی تصریح کرد: امروزه با وحدت شیعه و سنی درکنار هم پروژه‌های بزرگ اقتصادی درحال رشد می‌باشد که این طرح‌ها بیشتر پروژه‌های اقتصادمقاومتی می‌باشند که درکنار این آبهای نیلگون خلیج فارس برای بارور شدن صنعت داخلی کشور وعمل به فرمان رهبری توسط مردم خونگرم و ولایتمدار درحال توسعه می‌باشد.

وی یادآور شد: یکی از دلایل این موفقیت‌ها، وحدت شیعه و سنی دراین مناطق است و با توجه به موقعیت جغرافیایی بندرلنگه و توابع، تلاش دشمن برای ازبین بردن این وحدت با وجود مردم هوشیار و بیدار وبا بصیرت خنثی شده، مردم این خطه که همیشه همگام با فرمایشات رهبر عظیم انقلاب حرکت می‌کنند دست دشمن را از ورود هرگونه نفوذ و اقدامی که باعث از بین بردن وحدت باشد قطع خواهند کرد.

ارسال نظرات