نماینده جبهه مقاومت در شمالغرب کشور:

30 هزار داعش تا فردا خود را تسلیم می کند

نماینده جبهه مقاومت اسلامی در شمالغرب کشور در سفر به اردبیل گفت: طی امروز یا فردا 30هزار داعش تسلیم یا کشته خواهد شد و ازادی حلب اعلام می شود.
کد خبر: ۸۷۹۲۰۱۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل،سردارپاسدار محسن ایران زاد در همایش ستاد پشتیبانی مدافعان حرم که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، با اشاره به سوابق تشکیل گروه های تندرو و تکفیری بمنظور معرفی چهره کریح و خشن از اسلام و ممانعت از صدور انقلاب اظهار داشت: جریان تکفیری از زمان عبدالوهاب که ارتباط نزدیکی با همفر جاسوس معروف انگلیسی داشت تشکل شد که دو سناریوی بهائیت در مقابل تشیع و طالبان و گروه های تکفیری برای تفرقه بین شیعه و سنی و مذاهب 4گانه را دنبال می کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روزی اسرائیل به دنبال توسعه نیل تا فرات بود اما امروز دور خود دیوار بتنی 10 متری را حصار کرده است، افزود: اسرائیل هیچ زمان جرات تعدی به کشورما را پیدا نخواهد کرد زیرا به تعبیر مقام معظم رهبری بیش از یکصد موشک همزمان به آسمان اسرائیل گسیل خواهد شد که امکان مقابله و انهدام آنها را نخواهد داشت.

نماینده جبهه مقاومت در شمالغرب کشور در ادامه از احتمال اعلام رسمی آزادی حلب طی امروز و روز فردا خبر داد و تصریح کرد: بیش از 30هزار داعشی در حلقه تنگ محاصره دست و پا می زنند که طی امروز انتظار می رود فوج فوج خود را تسلیم کنند و تا روز فردا آزادی حلب اعلام شود.

سردار پاسدار محسن ایران زاد با اشاره به کمک های موثر خطه آذربایجان واردبیل به جبهه مقاومت اسلامی گفت: استان اردبیل بالاترین میزان کمک را داشته و اکنون با شرایط سخت و بحرانی آوارگان آزاد شده از دست داعش بیش از گذشته به کمک های نقدی و غیر نقدی نیاز داریم.

سردار محسن ایران زاد در پایان سخنان خود در همایش ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی که در سالن ولایت سپاه استان اردبیل برگزار شد، گفت: لحظات نجات حلب در حال رقم خوردن بوده و نیروی هوایی سوریه و روسیه از مردم این منطقه حمایت می کند که باید منتظر خبرهای خوش در این روز ها و ساعات اتی باشیم.

وی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج اردبیل درباره آخرین وضعیت و توان داعش اظهار داشت: داعش آخرین نفس های عمر خود را می کشد و بزودی مردم رنج دیده سوریه و حلب نجات خواهند یافت.

وی در پاسخ به اینکه سناریوی بعد از سرکوب داعش چه خواهد بود پاسخ داد: هم زمان با حلب، برای آزادی موصل نیز از طریق جریان مقاومت، ارتش عراق و هشت شعبی ادامه خواهد داشت.تاکنون به موفقیت های خوبی دست یافته اند. بعد از شکست تکفیری های دست نشانده عربستان - ترکیه و اسرائیل موقعیت استراتژیک نظامی و امنیتی را از دست خواهند داد و قادر به ادامه و پیاده کردن برنامه های خود در منطقه را دیگر نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: استکبار و دشمنان قسم خورده ملت های مسلمان و ازاده منطقه به این راحتی راضی به شکست نخواهند شد و تلاش خود را بعد از این نشان با واکنشهایی متفاوتی نشان خواهند داد بنابراین باید هوشیاری و حمایت جدی تر از جبهه مقاومت را در دستور کار داشته باشیم زیرا بفرموده رهبری، اگر در فرا مرزها آنها را خاک کنیم مشکلی در منطقه و مرزهای خود نخواهیم داشت.

سردار پاسدار محسن ایران زاد نماینده جبهه مقاومت اسلامی در شمالغرب کشورمان نسبت به اخرین مقدار کمک های انجام شده از خط مقاومت و مدافعیم حرم گفت: اکنون در سوریه، مردم مظلوم با نجات از دست داعش جنایت کار با دست خالی رو به فرار گذاشته اند بنابراین با یک پتو می توانیم به آنها کمک کنیم و هر کمکی نقدی یا غیر نقدی بطور مستقیم و از طریق پرواز مستقیم طی چند ساعت از فرودگاه تهران به دمشق و حلب منتقل و به دست آنها خواهد رسید.مردم سوریه شکر گذار حمایت ایران و پشتیبانی آنها هستند.

خبرنگار: فردین منتظرنظام مغانلو

ارسال نظرات