کردستان نماد وحدت میان برادران اهل تسنن و تشیع است

کد خبر: ۸۷۹۲۲۱۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اسحاق ابراهیمی در جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر زندان‌های استان که با هدف برنامه ریزی برای اجرای باشکوه برنامه های هفته وحدت و با حضور اعضای این شورا تشکیل شد، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: «آن کسی که ندای تفرقه‌ی بین شیعه و سنی را سر میدهد و به بهانه‌ی مذهب، می‌خواهد وحدت ملی را به هم بزند، چه شیعه باشد و چه سنی، مزدور دشمن است».

وی عنوان کرد: دشمنان نظام مقدس اسلامی از وجود وحدت و یکپارچگی میان برادران اهل تسنن و تشیع بیمناک هستند و سعی می کنند به روش های مختلف این وحدت و یکدلی را از بین ببرند اما خوشبختانه با درایت رهبر معظم انقلاب و آگاهی مردم فهیم کشور، این تفکر پلید و شوم آنان هیچ وقت به سرمنزل نخواهد رسید.

 

وی کردستان را نماد اتحاد میان برادران اهل تسنن و تشیع در کشور دانست و اظهارداشت: آنهایی که ندای تفرقه میان شیعه و سنی را در کشور سر می دهند باید به استان کردستان سفر کرده تا ببیند چگونه مردم مسلمان شیعه و سنی با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

 

مدیرکل زندان‌های کردستان اتحاد، انسجام و همدلی میان افراد یک جامعه را موجب تقویت و تعالی آن جامعه دانست و گفت: امت بزرگ اسلامی با جمعیتی بالغ بر ۲ میلیارد نفر به عنوان یکی از بزرگترین جوامع بشری امروز نیازمند اتحاد و انسجام است چراکه اتحاد مسلمین موجب نیل جامعه اسلامی به اهداف متعالی خواهد بود.

 

ابراهیمی به نقش سازنده و موثر بسیج در ایجاد همدلی و اتحاد هرچه بیشتر میان برادران اهل تسنن و تشیع اشاره کرد و اظهارداشت: شواهد حاکی از آن است که بسیج در تمامی صحنه ها حضوری موفق از خود نشان داده است و قطعا در عرصه وحدت میان اهل تسنن و تشیع نیز می تواند به موفقیت های بزرگی دست یابد.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر زندان های کردستان، بسیجی بودن را یک افتخار و فرهنگ بسیج را یک ارزش تلقی نمود و در این باره گفت: در ۸ سال دفاع مقدس به برکت بسیج مردمی، میهن عزیزمان از جنگ ظالمانه و تحمیلی سربلند بیرون آمد و در این برهه از زمان ما نیز می بایست برای دفاع از ارزش هایمان در بدنه بسیج فعالیت داشته باشیم و همچون گذشتگان در این راه مثمر ثمر باشیم.

 

وی کار زندانبانی را کاری جهادی دانست و اظهار داشت: اصلاح و تربیت افراد به خطا رفته جامعه، کاری دشوار می باشد و زمانی خواهیم توانست  از این کار حساس موفق و سربلند بیرون آییم که با تفکر و روحیه ای بسیجی امور را دنبال کنیم.

 
وی خواستار حضور هرچه پررنگ تر بسیج در اجرای ویژه برنامه های هفته وحدت در زندانهای استان شد و بیان کرد: در هفته بسیج شاهد برگزاری بسیار خوب ویژه برنامه های این ایام در زندانهای استان بودیم و امیدواریم در هفته وحدت نیز بتوانیم با اجرای دقیق برنامه های این هفته مبارک گامی هرچند کوچک در مسیر وحدت اهل تسنن و تشیع در استان برداشته باشیم.
 
ارسال نظرات