فرماندار ساوجبلاغ:

نباید از اهداف متعالی امر به معروف فاصله بگیریم

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: که در امر به معروف و نهی از منکر نباید دنبال مچ گیری باشیم زیرا در این صورت از اهداف متعالی این دو فریضه الهی فاصله می گیریم.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۵۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابوالقاسم پالیزگیر در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با اشاره به تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، اظهار کرد: اقامه امر به معروف و نهی از منکر یکی از دلایل لزوم تشکیل حکومت اسلامی است.

نباید از اهداف متعالی امر به معروف فاصله بگیریم

وی افزود: باید با آگاهی به سمت و سوی این فریضه الهی برویم، وقتی اینگونه شد شاهد رشد جامعه ای قانونمند خواهیم بود.

پالیزگیر در ادامه هدف اجرای این دستور الهی را جذب حداکثری و دفع حداقلی دانست و گفت:امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه فرادینی است، چرا که انسان را امر به انجام خوبی‌ها و نهی از منکرات و زشتی‌ها می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به تصویب رسیده است، باید گفت امر به معروف از فرمان‌های خداوند است و ما در قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) بارها به احیای این فریضه توصیه شده‌ایم.

درپایان در حکمی از سوی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر فرمانداری ساوجبلاغ به آقایان محسن دهقان آزاد مشاور عالی و رئیس امور ایثارگران، علی یوسفی مشاور فرهنگی مذهبی فرماندار، یزدان تواضعی رئیس اداری مالی، سید مومن حسینی رئیس امورکارگزینی و اداری، حسنعلی وادیزاده مسئول حراست، مرتضی بغدادی فرمانده بسیج پایگاه فرمانداری، اصغر ناصر خیل رئیس اداره بازرسی، علی منصورزارع مدیر روابط عمومی و خانم مظفری رئیس کمیسیون بانوان به عنوان عضو شورای امر به معرف و نهی از منکر فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ منصوب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها