اخلاق خوش هدیه پیامبر به امت اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان، با گرامیداشت هفته وحدت؛ اخلاق خوش را هدیه حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم به امت اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۷۹۲۶۹۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حمید رضا نباتی، همزمان با فرا رسیدن هفته پر خیر و بركت وحدت در جمع كاركنان پایور و وظیفه سپاه ناحیه لردگان ضمن تبریك این هفته و میلاد باسعادت نبی مكرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم)، الگوگیری از صفات بارز اخلاقی نبی مکرم اسلام و ائمه معصومین علیهم السلام و بزرگان دین را توصیه کرد.

وی، اخلاق خوش را هدیه حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم به امت اسلامی دانست و افزود:‌ بزرگترین مشخصه پیامبر اخلاق خوش بود، قرآن می فرماید ای پیامبر اگر افرادی به دین اسلام روی آوردند بخاطر اخلاق خوب شما بود.

حجت الاسلام نباتی اظهار كرد: اگر انسان می خواهد تاثیر گزار باشد، فقط یك ریشه دارد و آن هم اخلاق خوش است و این اخلاق خوش است كه معجزه می كند و باعث جذب انسانها به خود می شود.

نباتی گفت: از تدابیر انقلاب ما و نام گذاری این هفته به عنوان هفته وحدت، بخاطر اهمیت این قضیه است و اینكه كه خداوند در آیه 103سوره آل عمران می فرمایند" واعتصمو بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا "، نشان دهنده این است كه هرجا ما شكست خوردیم بخاطر تفرقه و نفاق بود و هر جا وحدت در صف مسلمانان بود باعث عزت و سربلندی اسلام شد.

وی در پایان افزود: مصداق اصلی وحدت، وحدت بین شیعه و سنی است و این وحدت بین شیعه و سنی باید یك بهانه باشد برای ما كه همه جا این وحدت را داشته باشیم و این وحدت باید خودش را در جامعه، خانواده و در دین ما نشان بدهد.

ارسال نظرات