جلسه برنامه ریزی جشنواره علمی بسیج دانشگاه های استان البرز برگزار شد

نخستین جلسه برنامه ریزی جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری بسیج دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۷۲۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نخستین جلسه برنامه ریزی جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری بسیج دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان البرز با حضور مهندس ناصر واحدی مسئول سازمان بسیج اساتید و مهندس مرتضی آلیانی مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و دکتر حسین عسکری مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز برگزار شد.
 
جلسه برنامه ریزی جشنواره علمی بسیج دانشگاه های استان البرز برگزار شد

در این جلسه ضمن موافقت با برگزاری این جشنواره، مقرر شد که آیین نامه اجرایی آن جهت بررسی و تصویب در شورای سیاستگذاری جشنواره ارائه گردد.

 معاونت علم و اقتصاد بسیج دانشجویی استان البرز در این جلسه، اظهار داشت: این جشنواره با هدف تجلیل از سرمایه های علمی و پژوهشی در دو بخش اساتید و دانشجویان، تا پایان سال جاری در یکی از دانشگاههای بزرگ استان برگزار خواهد شد.

فرخی افزود: موضوع این جشنواره بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) به امر بسیار مهم و حیاتی اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال اختصاص یافته و همه محتوای مرتبط با آن اعم از مقاله، طرح، ایده، خلاقیت و اختراع، پایان نامه و ... را شامل می گردد.  

وی خاطر نشان کرد: این همکاری در راستای هم افزایی و استفاده از ظرفیتهای سه نهاد صورت پذیرفته و امیدواریم نتایج و آثار مثبت آن راهگشای مأموریتهای آینده باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها