خبرهای داغ:

وظیفه بسیجی؛ حضور در مسجد، تبعیت از ولایت

فرمانده حوزه امام علی(ع) سپاه ولایت تبریز در نشست بصیرتی این حوزه گفت: وظیفه اصلی هر بسیجی حضور پر شور در مسجد و تبعیت و پشتیبانی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۷۹۲۷۶۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید کمال نظیری افزود: بسیجیان امروز باید خود را از همه لحاظ آماده کنند تا هر لحظه فرمانی از طرف ولایت صادر شود با گوش و جان بصیرت و تبعیت خود را نشان دهند و به دشمنان نشان دهند هیچ گاه در مسیری که انتخاب کرده اند کوتاه نخواهند آمد.

وی ادامه داد: امروز ما به عنوان بسیجی باید دسیسه های استکبار را شناسایی کنیم و با بصیرت افزایی به همه خصوصا خانواده خود اجازه سوء استفاده غرب را از فضای خانه های خود را به آن ها ندهیم.

نظیری خاطرنشان کرد: امروز با پیشرفت تکنولوژی ها و استفاده دشمنان برای تبلیغات و القای اهداف خود از این ابزار عقل سلیم حکم می کند که با یادگرفتن نحوه درست استفاده از فضای مجازی تلاش کنیم از این ابزار علیه خود استکبار و در راستای نشر اسلام ناب استفاده بهینه کنیم.

وی اظهار داشت: امروز به حمدالله با درایت رهبر فرزانه انقلاب و نامه ای که به جوانان مسلمان دنیا نوشتند دنیا در حال تغییر است و وجدان های بیدار دریافته اند که حق و باطل کیست و اسلام ناب غیر از اسلامی است که تکفیری ها و سلفی ها آن را تبلیغ می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها