خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز:

نتیجه اعتماد به دشمن چیزی جز ذلت و خواری نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز با تبریک هفته وحدت در جسله مسئولان حوزه ام حبیبه(س) گفت: طول تاریخ نشان داده تسلیم شدن و اعتماد کردن به دشمن و استکبار حاصلی جز ذلت و خواری ندارد.
کد خبر: ۸۷۹۲۷۷۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد نجف پور افزود: تاریخ برای عبرت گرفتن است ولی متاسفانه با وجود مخالفت صریح از اعتماد به دشمن برخی مسئولان درصدد حل همه مشکلات حتی آب و هوای کشور را از این طریق دنبال کردند.

وی ادامه داد: امروز می بینیم چهار سال از زمان کشور که می توانست با اتکا به نسل جوان و منابع عظیم و عملیاتی کردن اقتصادمقاومتی صرف شود به برجام اختصاص یافت و در نهایت برای مسئولان چیزی جز شرمندگیبه دست نیامد.

حجت الاسلام محمد نجف پور در ادامه با اشاره به پیروزی در حلب اشاره و اظهار داشت: در مقابل مشاهده می کنیم نتیجه مقاومت و استقامت و دل کندن و اعتماد نکردن به دشمن امروز چه خیر و برکاتی را در مقابل دشمنان دارد.

وی خاطرنشان کرد: تنها راه پیروزی و ایستادگی در مقابل دشمنوحدت و مقاومت است که حضرت امام خمینی(ره) از همان ابتدا با درایت و تدبیر هفته ای به نام هفته وحدت نامگذاری کرد تا گذشت زمان اهمیت آن را به همگان نشان دهد.

وی در پایان تاکید کرد: پس از امام راحل نیز امام خامنه ای همیشه و در هر موقعیت این امر مهم را گوشتزد کرده و می کند همین مسئله است که دشمن روی آن دست گذاشته و از جهالت و بی بصیرتی عده زیادی استفاده می کند و با راه انداختن شیعه انگلیسی و دامن زدن به تفرقه به دنبال اجرای اهداف پاید خود است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها