نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

در بخش توزیع بودجه باید مدیران و نمایندگان استان پیگیری‌های جدی داشته باشند

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت : در بخش توزیع بودجه باید مدیران و نمایندگان استان پیگیری‌های جدی داشته باشند و نیز برای دریافت اعتبار در ردیف‌های متفرقه باید حضور بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۱۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ، محمدرضا ملکشاهی راد در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت : جذب بودجه ملی و متفرقه یک میدان کاملاً رقابتی و گاهی مبارزه است و یکی از دلایل عقب‌ماندگی استان لرستان شاید این باشد که مسئولان لرستان در بین دولتمردان نیروی آن‌چنانی و افراد متنفذ و اثرگذار ندارند.
 

وی افزود : با اینکه بودجه عمرانی بیشتر برای احداث زیرساخت‌ها هزینه می‌شود، بیش از 20 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تأمین زیرساخت‌های استان لرستان طی پنج سال آینده نیاز است.

 

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت : حداقل سالی چهار هزار میلیارد تومان در تأمین زیرساخت‌های استان باید سرمایه‌گذاری شودو سهم دولت برای سرمایه‌گذاری در لرستان باید افزایش یابد زیرا شرایط سرمایه‌گذاری فراهم نیست بنابراین در این زمینه باید بیشترین سهم را از اعتبارات ملی و متفرقه دریافت کنیم.

 

ملکشاهی راد ضمن انتقاد از عملکرد مدیران استانی در همراهی نکردن نمایندگان استان برای دریافت بودجه تصریح کرد : هیچ‌یک از مدیران استانی برای تدوین بودجه سال 96 درخواست همراهی به سازمان برنامه‌وبودجه را نداشتند و باید مدیرانی که در بودجه سال 96 در ردیف‌های ملی یا ردیف‌های استان اثرگذاری بیشتری داشته‌اند این موضوع را بیان کنند.

 

وی عنوان داشت : به‌منظور اخذ 87 درصد بودجه کشور که به‌صورت توزیع بودجه‌ای و متفرقه‌ای توزیع می‌شود، به توانمندی مدیران نیاز است و باید توانمندی‌ها در این بخش‌ها ارتقا پیدا کند.

 
 انتهای خبر /ز

ارسال نظرات