معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ازنا خبر داد :

علی فریدنی جانباز خسته دل به همسنگران شهیدش پیوست

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ازنا از شهادت یکی از جانبازان ایتن شهرستان خبر داد و گفت : علی فریدنی جانباز خسته دل به همسنگران شهیدش پیوست
کد خبر: ۸۷۹۲۸۴۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،  احمد لک معاون فرهنگی  بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ازنا اظهار داشت: جانبازان بعد از سالها مبارزه و تحمل رنج جراحت صف کشیده اندتا هجرت دیگری آغازکننداین روزها خبر شهادت جانبازانزیاد به گوش می رسد. 
  
 
 
 
 
 علی فریدنی جانباز خسته دل به  همسنگران شهیدش پیوست
 
 
وی گفت: هر کدام از جانبازان که به فیض شهادت نائل می شوند، خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس و تصویر روشنی ازخون ها و حماسه ها را به یاد می آورند.
 


 لک افزود :  انگار امروز ماموریت بیدارباش ما را به آنها داده اند که هر روز با شهادت خود بر ما بانگ می زنندکه ای امت امام (ره)  بیدار باشید و ارزش ها را به یاد آرید.
 
 
 معاون فرهنگی  بنیاد شهید و امور ایثارگران ازنا  عنوان داشت: وقتی دقت می کنید می بینید که از جای جای ایران ،صدای شهادت یاران به گوش می رسد.
 

 
 وی تصریح کرد: جانبازان عزیز ماندند تا چنین روزهای سرنوشت سازی پیام یاران شهید خود را بازگو کنند و برای مواظبت از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس هشدار دهند.



وی خاطر نشان کرد : خبر شهادت جانبازان انگار صور اسرافیلی است که هر لحظه به گوش جان می رسد که ای مردم به گوش باشید که مرگ در کمین است  و همه را در بر خواهد گرفت، پس چه زیباست که با شهادت به سرانجام رسید.؛ چه زیباست که برای پایان کار خود، کارنامه ی در خوری داشته باشیم.

معاون فرهنگی  بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ایشان هم  یکی دیگر از جانبازان خسته دل  هشت سال دفاع مقدس بود بیان کرد :  علی فریدنی سر انجام به همسنگران شهیدش پیوست وی عضو رسمی سپاه پاسداران و اولین جانباز شهرستان  ازنا بود که  بعد از هجوم دشمن بعثی با شجاعت تمام به جبهه ها شتافت .
 

وی افزود :از این شهید گرانقدر دو فرزند پسر و یک دختر بجا مانده است،  شهید علی فریدنی بیست و هفتم مهر ماه سال 1359 در دفاع وطن خود در  شهر بستان  از ناحیه پا و سر هدف ترکش  دشمن بعثی قرار گرفت و چشم چپش را از دست داد و سرانجام بعد از 36 سال تحمل  درد و رنج حاصل از مجروحیت امروز به فیض شهادت نائل شد .
 
لک خاطر نشان کرد:  مراسم خاکسپاری این شهید فریدنی فردا ساعت 9.30 صبح از درب  منزل ان مرحوم و مراسم ختمی در مسجد حضرت ابوالفضل شهرستان ازنا از ساعت 1.30 تا 3.30 برگزار می شود.
 
 
 
انتهای خبر /ز
ارسال نظرات