معاون معماری و شهرسازی شهردار زنجان:

واگذاری تقاطع گلشهر زنجان به روش طرح و اجرا، به پیمانکار

طرح منتخب تقاطع گلشهر این شهر، به روش طرح و اجرا پس از برگزاری مناقصه به پیمانکار واگذار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۶۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون معماری و شهرسازی شهردار زنجان گفت: برای انتخاب طرح تقاطع گلشهر، مسابقه طراحی در سطح کشور برگزار شد.

مهرداد سلطانی افزود: در نتیجه داوری طرح های رسیده، سه طرح مقام سوم و یک طرح مقام چهارم را کسب کرد.

وی اظهار داشت: از طراحان سه طرحی که به طور مشترک مقام سوم را کسب کرده بودند، خواسته شد تا اصلاحاتی بر روی طراحی خود داشته باشند.

معاون معماری و شهرسازی شهردار زنجان گفت: پس از انجام این اصلاحات، بار دیگر طرحها به داوری گذاشته شدند و در نهایت طرحهای نخست تا سوم مشخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: طرحی که موفق به کسب مقام نخست شده بود، برای اجرا در تقاطع گلشهر انتخاب شد.

سلطانی ادامه داد: پیمانکار این پروژه به شکل EPC (طراحی و اجرا) پروژه را تحویل می‌گیرد و مسئولیت طراحی صنعتی پروژه و اجرای آن را برعهده خواهد داشت.

معاون معماری و شهرسازی شهردار زنجان به آماده سازی اسناد مناقصه تا 2 ماه آینده اشاره کرد و گفت: تا 2ماه آینده فراخوان شرکت در مناقصه منتشر می شود.

وی اضافه کرد: پیمانکاران علاقه‌مند می توانند پس از انتشار فراخوان، اسناد و پیشنهادهای خود را به دبیرخانه این پروژه واقع در شهرداری زنجان ارسال کنند.

در این مسابقه مقام نخست به طرح متعلق به شرکت نصیر عمران آریا با مشارکت شرکت کاما رسید، طرح اصغر حسنلو رتبه دوم و طرح گروه حمید کوهی، مهدیه لطفی اسرمی، راحله قاسمی سرد آبرود و عاطفه سلیمانی رتبه سوم را کسب کردند.

ارسال نظرات