امام جمعه موقت شهرستان نظرآباد؛

استکبار به دنبال ایجاد اختلاف در بین شیعه و سنی است

حجت السلام تقوایی گفت: استکبار به دنبال ایجاد اختلاف در بین شیعه و سنی است و برای همین امر با تشکیل گروهک های تکفیری تروریستی مانند داعش سعی کرد تا چهره رحمانی اسلام را خشن نشان دهد.
کد خبر: ۸۷۹۳۱۰۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت السلام عباس تقوایی امام جمعه موقت شهرستان نظرآباد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن تبریک ولادت پیامبر گرامی اسلام و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت که به فرمان امام خمینی (ره) نام گذاری شد باعث شد تا با وحدت بین شیعه و سنی دشمنی اختلافات زیادی از بین برود.

استکبار به دنبال ایجاد اختلاف در بین شیعه و سنی است

حجت السلام تقوایی افزود : هفته وحدت به عنوان یک نماد است و باید در تمام طول سال این امر مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: وحدت باید در بین همه اقشار جامعه رواج پیدا کند و فقط مربوط به شیعه و سنی نیست، مسولین هم باید با وحدت و هم دلی برای پیشرفت جامعه تلاش کنند.

امام جمعه موقت شهرستان نظرآباد تصریح کرد: استکبار به دنبال ایجاد اختلاف در بین شیعه و سنی است و برای همین امر با تشکیل گروهک های تکفیری تروریستی مانند داعش سعی کرد تا چهره رحمانی اسلام را خشن نشان دهد.

وی بیان داشت: شیعه انگلیسی هم نمونه دیگری از برنامه های دشمن برای سست کردن ایمان در بین جوانان ما است و هدف اصلی آن هم ایجاد تفرقه در جامعه و بخصوص اختلاف افکنی  بین شیعه و سنی است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی با اشاره  به تمدید تحریم های ظالمانه  آمریکا علیه ملت ایران خاطز نشان کرد: دشمنی  آمریکا با ملت ایران مربوط به بمب  اتم یا امثال اینها نیست ،آنها با دین ما مشکل دارند و تمدید تحریم های مجدد دولت آمریکا علیه ایران نشان داد که به هیچ عنوان نمیتوان به دولت مردان آمریکایی اعتماد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها