امام جمعه اصلاندوز:

از مواضع امام جمعه اردبیل درباره بازگشایی گمرک اصلاندوز تشکر می کنم

امام جمعه اصلاندوز از آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل که بازگشایی گمرک اصلاندوز را از سخنگوی دولت خواستار شد قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۹۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، حجت الاسلام "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به سفر دکتر محمدرضا نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به استان اردبیل و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت:سفر سخنگوی دولت به استان بعلت تعطیلی پروژه راه آهن استان و برخی از مشکلات انجام شده بود که امیدواریم سفر وی باعث شود تا راه آهن از سر گرفته شود.

وی با قدردانی از مواضع قاطعانه آیت الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل نسبت به بازگرداندن گمرک اصلاندوز از سوی دولت در حضور نوبخت گفت:از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل که در این جلسه با تاکید به مشکلات منطقه،بازگشایی گمرک اصلاندوز را هم از سخنگوی دولت خواستار شد قدردانی می کنم.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه با اشاره به فرارسیدن فصل سرد سال و مصرف بیش از حد گاز افزود:از مردم می خواهیم در مصرف گاز جدا صرفه جویی کنند تا به مشکل نخوریم چرا که دولت هم اعلام کرد اگر مصرف گاز از حد متعارف بیشتر مصرف شود مجبور می شویم بعضی از تاسیسات را تعطیل کنیم.

حجت الاسلام اسدزاده افزود:با توجه به هزینه زیاد گاز در استان اردبیل به لحاظ استان سردسیر کشور و مقرون به صرفه نبودن برای خانوارها از دولت خواست در این امر تصمیم گیری کند.

وی همچنین با اشاره به مراسم جشن تکلیف دانش آموزان با حضور رهبر معظم انقلاب گفت:معظم له در این دیدار نکات برجسته ای را به نوجوانان و دانش آموزان تاکید کردند.

خطیب جمعه اصلاندوز افزود:ایشان در این دیدار جشن تکلیف را رسیدن به خوشبختی و استحکام معنوی دانستند و گفتند:اهمیت لحظه تکلیف به عنوان ورود به دوران بلوغ معنوی،اهمیت ارتباط با خداوند و جایگاه نماز و قرائت قرآن،توصیه به درس خواندن،تامین سلامت جسمی،فکری و معنوی،تغذیه و ورزش راه تامین سلامت اجتماعی و آماده شدن برای ساختن فردای کشور از دیگر تاکیداتی بود که معظم له به آنان اشاره کردند.

حجت الاسلام اسدزاده در خطبه اول با تبریک میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص)،حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت به شمه ای از زندگی و شخصیت حضرت پیامبر(ص)از تولد تا رحلت آن حضرت اشاره کرد و گفت:هفته وحدت فرصت مناسبی برای همدلی بیشتر شیعه و سنی و اقوام و طوایف مختلف است.یقیناً اتحاد مسلمانان، دشمن را عقب رانده و نقشه های شوم دشمنان را خنثی می سازد.

وی با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا با تصویب تحریم 10ساله ایران از دولت و مسئولان خواست قاطعیت خود را با شجاعت نشان دهند چرا که استکبار از قاطعیت و شجاعت ترس دارد.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به بروز تصادفات زیاد و نگران کننده در راههای مواصلاتی استان بخصوص مغان از رانندگان خواست در رانندگی دقت کرده و راهنمایی و رانندگی نیز قوانین را به جد رعایت کند.

ارسال نظرات