هفته وحدت هفته برادری، برابری و رحمت الهی برای تمام کائنات است

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز تمام کفر اتحادی شوم را در کنار یکدیگر ایجاد کرده اند تا اتحاد و یکپارچگی مسلمانان را خدشه دار کنند و در برابر آن بایستند.
کد خبر: ۸۷۹۳۴۵۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) که در مسجد روستای میهم سفلی برگزار شد با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری های پیامبرگونه مقام معظم رهبری به درجه ای از امنست و اقتدار دست یافته است که هیچ یک از دشمنان اسلام جرات مقابله با ان را ندارند گفت: امام راحل کشتی انقلاب اسلامی را از امواج متلاطم به سمت ساحل امن پیروزی رهبری نمود و به برکت خون شهیدانی که در راه شرف، حیثیت، کرامت و ناموس خود جان شیرین خود را فدا کردند و نیز به برکت رهبری های شجاعانه، آگاهانه و هوشیارانه مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی در برابر تمامی استکبار ایستاده است.
 

وی افزود: امروز در سایه تلاش مسئولین مردم ایران اسلامی یکپارچه و متحد در برابر استکبار می ایستند و کشور ما به مرکز وحدت، برادری و برابری و مساوات در جهان تبدیل شده است.

 

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ایران اسلامی پرچم دار صلح و دوستی در جهان است گفت: در این میان مردم استان کردستان نیز همچون روزهای هشت سال جنگ تحمیلی یکپاچه و استوار در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند و همواره در راه وحدت و برادری قدم برمی دارند.

 

ماموستا رستمی با بیان اینکه هفته وحدت هفته برادری و برابری  و هفته رحمت الهی برای تمام کائنات است افزود: امروز دشمنان اسلام به دنبال هتک حرمت مسلمانان و نیز ریختن خون مسلمانان هستند.

 

وی ادامه داد: امروز تمام کفر اتحادی شوم را در کنار یکدیگر ایجاد کرده اند تا اتحاد و یکپارچگی مسلمانان را خدشه دار کنند و در برابر آن بایستند.

 

رستمی با بیان اینکه دشمن به خوبی می داند که از طریق حمله نظامی نخواهد توانست در برابر اسلام و ایران اسلامی بایستد، تصریح کرد: دشمن امروز با ایجاد گروهک های تکفیری به دنبال تفرقه افکنی و ایجاد دو دستگی در جامعه مسلمانان است تا بتواند با استفاده از این حربه جامعه مسلمانان را دچار انحراف و دو دستگی نماید.

 

وی اظهار داشت: امروز مسلمانان باید هوشیارانه و با پیروی از سیره رسول خدا (ص) و نیز اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری با اتحاد و یکپارچگی در برابر نقشه شوم دشمنان بایستند و آنها را از رسیدن به اهدافشان نا امید سازند.

 
ارسال نظرات