نماینده مردم ساری در مجلس:

حل مشکلات مملکت با اقتصاد مقاومتی میسر می شود

اتحاد و همدلی فرمول برطرف کردن مشکلات در داخل مملکت است و با اقتصاد مقاومتی می‌توانیم بر مشکلات جامعه فائق آییم.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۶۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مازندران یک کلان شهر است که مسائل و مشکلات را نمی‌توان تفکیک کرد بلکه دید ما استانی بوده و همه شهرستان‌ها به هم پیوسته است.
 
علی اصغر یوسف‌نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود اظهار داشت: شورای اداری وظایف و تکالیف خود را به نحو شایسته انجام دهد.

وی افزود: اتحاد و همدلی  فرمول برطرف کردن  مشکلات در داخل مملکت است و با اقتصاد مقاومتی می‌توانیم بر مشکلات جامعه فائق آییم.

یوسف نژاد بیان کرد: با بارش برف اخیر خساراتی به باغداری و کشاورزی استان وارد شد که جلسات مختلفی با وزرای نفت، نیرو و معاون اول رئیس رئیس جمهور برگزار شد.

وی تصریح کرد: میاندورود به دلیل داشتن زیر ساخت‌ها مانند فرودگاه، دریا، جاده ترانزیت از اهمیت خاصی برخودار بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

یوسف‌نژاد با اشاره به اهمیت نقش شوراها افزود: سلسله مراتب وظایف‌ها مشخص است و برای تامین منابع دهیاری‌ها بیش از 100 ماده در حال بررسی است و در کمیسون تلفیق بودجه بنیه مالی شوراها تقویت می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات شورا ها به عنوان نماینده کمیسیون شوراها از حقوق افراد دفاع می‌کنیم.

یوسف‌نژاد گفت: در زمینه ورزشی در کمیسیون برنامه و بودجه امسال هزار و 350 میلیارد تومان به این امر اختصاص یافت.

توجه دولت به مشکلات باغداران

فرماندار میاندورود نیز در این نشست گفت: حضرت محمد(ص) برای هدایت بشر و انسان‌ها در مسیر دین و رستگاری انتخاب شد که باید در عصر حاضر نیز برای حفظ آرامش و برقراری عدالت وحدت را فراموش نکنیم.

ارسطو قادری افزود: در پیروزی انقلاب اسلام یکی از استراتژی‌های مهم امام خمینی (ره) ایجاد وحدت میان اهل تسنن و تشیع بود و این وحدت موجب ناکامی منافقین در ایجاد تفرقه شد.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام تلاش کردند از اختلاف میلاد حضرت رسول (ص) برای باورسازی مسائل دینی بر نماز جماعت،حضور در نماز جمعه که اصل وحدت است و درزمینه سیاست خارجی مناسک حج و دادن شعار علیه دشمنان را مطرح کرند تا در همه زمینه‌ها وحدت میان مسلمانان حفظ شود.

قادری با اشاره به سرمای شدید هفته‌های گذشته و خساراتی که به باغداران وارد شد افزود: مسئولان مرتبط کنار باغداران بودند که در این جهت مراکزی برای خرید مرکبات ایجاد و مرکبات درجه 3 با قیمت 550 تومان خریداری و به شرکت‌های تولید آب میوه واگذار شد که در 4 روز اول 366 تن میوه از شهرستان در مراکز خریداری شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها