نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

ما نیز گزینه مردم همیشه در صحنه را داریم

امروز قدرت ایران اسلامی به شش کشور ابر قدرت جهان و آمریکا ثابت می کند اگر شما گزینه های روی میز دارید، ما نیز گزینه مردم همیشه در صحنه را داریم.
کد خبر: ۸۷۹۳۷۶۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه همه پیامبران الهی مدیون پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) هستند، گفت: قدرت اسلام و انقلاب اسلامی ایران نتیجه بعثت پیامبر اکرم(ص) است.

حجت الاسلام علی خاتمی در جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مسجد جامع ابهر با تبریک این عید بزرگ، افزود: انسان اشرف مخلوقات است و خداوند انسان را خلیفه خود در زمین دانسته و دو راه رسیدن به کمال برای او قرار داده است که یکی از آنها فطرت توحیدی و دیگری پیامبران الهی هستند.

وی در بیان اهمیت مقام و شأن وجودی رسول خدا(ص)، اظهارداشت: طبق احادیث و آیات، جهان آفرینش به برکت ولادت پیامبر آفریده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امروز مشاهده می شود قدرت ایران اسلامی، شش کشور ابر قدرت جهان را به پای میز مذاکره می کشد و به آنان و آمریکا ثابت می کند اگر شما گزینه های روی میز دارید، ما نیز گزینه مردم همیشه در صحنه را داریم.

وی خاطرنشان کرد: همین مردم عاشق و همیشه در صحنه برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) نیز به سوریه و عراق شتافتند و به لطف پروردگار پیروز شدند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به منطق مقاومت انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: این اصل و منطق،آمریکا را از عراق بیرون راند و بعد از شش سال مقاومت باعث شکست ائتلاف غربی و عربی علیه بشار اسد شد.

وی با اشاره به آزاد سازی حلب تاکید کرد: این شهر از سال ۱۳۹۲ در اشغال جنایتکاران تکفیری وصهیونیستی بود و سازمان ملل بی خاصیت، هیچ واکنشی در این مدت به جنایات صورت گرفته در حلب نشان نداد ولی پس از موفقیت جبهه مقاومت در مدت ۹روز ده قطعنامه علیه سوریه صادر می کند.

نماینده ولی فقیه در زنجان درباره احضار سفیر ایران در انگلیس، گفت: امروز کشور انگلستان به دلیل حمایت ایران از جبهه مقاومت و آزاد سازی حلب، سفیر ایران را احضار می کند و در طرف دیگر عربستان، قطر، ترکیه و شیخ نشینان خلیج فارس به خاطر این مقاومت عزا گرفته اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری یاد آور شد: ما هر زمان، انقلابی و اسلامی عمل کردیم پیشتاز بوده ایم و هر زمان فراموش کرده ایم دشمن جلو آمده است و از این رو نباید به دشمن خود که همان آمریکا است اعتماد کنیم بلکه همواره باید به خداوند تکیه کنیم.

حجت الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه شهر ابهر نیز در این مراسم با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)،در سخنانی گفت: پذیرش تمام پیامبران، مشروط به پذیرش پیامبر اکرم(ص) به عنوان خاتم پیامبران است و علاوه بر این همه ی حوزه های علمیه امروز مدیون امام محمد باقر(ع) و امام جعفر صادق(ع) هستند.

ارسال نظرات