رئیس بنیاد مسکن گرمی:

طرح هادی روستاهای بالای 20خانوار گرمی تهیه شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گرمی گفت: دفترچه ونقشه های طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای 20خانوار شهرستان گرمی تهیه شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۰۱۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار،در جلسه ای که در محل سالن فرمانداری با حضور دهیاران بخش مرکزی برگزار شد، بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد مسکن این شهرستان برعقد تفاهم نامه برای ساماندهی نظارت بر اجرای طرح هادی و ارائه خدمات فنی از سوی بنیاد مسکن در کارهای عمرانی روستاها تاکید کردند.

رحیمی؛ رئیس بنیاد مسکن با تشریح کامل نحوه ارائه خدمات فنی, عقد تفاهم نامه دهیاران با بنیاد مسکن را یک حرکت برنامه ریزی شده کارشناسی برای تحقق تمام ابعاد عمران روستایی عنوان کرد وافزود: برنامه وچشم انداز عمران روستایی با ریز کار کارشناسی واولویت بندی لازم در راس فعالیت های کاری بنیاد مسکن شهرستان قرار دارد.

وی با بیان اینکه از هر مجرای قانونی در تلاش هستیم که ارائه خدمات عمرانی و فنی بیش از پیش به روستائیان بیشتر شود، افزود: دفترچه ونقشه های طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای 20خانوار شهرستان گرمی تهیه شده واین دفترچه ها و نقشه های طرح هادی به ساخت و سازهای قانونی درروستاها کمک زیادی می کند.

ارسال نظرات