سازمان بسیج جامعه پزشکی برگزار می‌کند؛

همایش هم اندیشی اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی به منظور هم اندیشی و هم افزایی در راستای توسعه و تعالی نطام سلامت کشور

همایش هم اندیشی اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی به منظور هم اندیشی و هم افزایی در راستای توسعه و تعالی نطام سلامت کشور به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی در تاریخ یکم و دوم دیماه، در مجتمع آموزشی رفاهی آدینه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۴۱۶۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سومین نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به منظور هم اندیشی و هم افزایی در راستای توسعه و تعالی نطام سلامت کشور، بررسی راهکارهای نظارتی صحیح بر فعالیت های پزشکی، اخلاق حرفه ای، سلامت معنوی و راهکارهای نهادینه کردن آن در جامعه پزشکی، اقتصاد مقاومتی در حوزه سلامت، نقش اساتید دانشگاه های علوم پزشکی در جهاد علمی و فرهنگی، تبیین راهکارهای ترویج، تعمیق تفکر انقلابی و انقلابی گری در حوزه سلامت، هم اندیشی و هم افزایی در راستای توسعه و تعالی نظام سلامت کشور برگزار می‌شود.

 

 

این همایش با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی، مسئولین ارگانها و سازمان های حوزه سلامت و جمعی از تخبگان جامعه پزشکی کشور برگزار می شود.

 

سخنرانان این مراسم، در اول دی ماه سردار غلامحسین غیب پرور و دوم دی ماه آقایان حضرت آیت اله آملی لاریجانی و دکتر قاضی زاده هاشمی هستند.

 

لازم به ذکر است؛ این مراسم چهارشنبه و پنجشنبه یکم و دوم دی ماه در مجتمع آموزشی رفاهی آدینه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات