در همایش هم اندیشی اساتید دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور؛

سلامت معنوی، اخلاق حرفه‌ای و اقتصاد مقاومتی در حوزه سلامت کشور بررسی می‌شود

محورهای مورد بررسی در همایش هم‌اندیشی اساتید بسیجی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور سلامت معنوی و اخلاق حرفه‌ای، اقتصاد مقاومتی در حوزه سلامت، نقش اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی در جهاد علمی و فرهنگی و تبیین راهکارهای ترویج روحیه انقلابی در حوزه سلامت خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۹۴۱۶۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، سومین نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی هر دو سال یکبار برای اجرای تدابیر ولی امر مسلمین، سرعت بخشیدن به روند اسلامی شدن جامعه پزشکی سراسر کشور و پیشبرد اهداف و مأموریت‌های بسیج جامعه پزشکی برگزار می‌شود.

 

امسال نیز این همایش با شروع فصل زمستان و روزهای یکم و دوم دی ماه برگزار خواهد شد، که طی این مراسم و در روز اول مجمع شورای مرکزی سازمان بسیج جامعه پزشکی روز با حضور شورای مرکزی استان‌ها که متشکل از صاحبنظران حقوقی و حقیقی حوزه سلامت کشور هستند با هدف انتخابات اعضاء و هیئت رئیسه مجمع گردهم خواهند آمد.

 

مجمع شورای مرکزی سازمان بسیج جامعه پزشکی با اهداف پیش‌بینی شده این سازمان و با هم‌اندیشی و همفکری برای رسیدن به برآورد مشترک از شرایط موجود سعی می‌کنند راهکارهای رفع موانع و استفاده از فرصت‌ها برای رسیدن به شرایط مطلوب را در حوزه سلامت کشور ارائه کنند.

 

همچنین در دومین روز از برگزاری مجمع دو سالانه سازمان بسیج جامعه پزشکی نخبگان و اساتید بسیجی حوزه سلامت در سراسر کشور چالش‌ها و فرصت‌های بخش سلامت را مورد بررسی قرار خواهند داد.

 

محورهای مورد بررسی در هم‌اندیشی اساتید بسیجی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور سلامت معنوی و اخلاق حرفه‌ای، اقتصاد مقاومتی در حوزه سلامت، نقش اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی در جهاد علمی و فرهنگی و تبیین راهکارهای ترویج روحیه انقلابی در حوزه سلامت خواهد بود.

 

مجمع دو سالانه سازمان بسیج جامعه پزشکی به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی در روزهای یکم و دوم دی ماه سال جاری از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر در بزرگراه نیایش غرب، بعد از سردار جنگل، خیابان شقایق، نبش کوچه بنفشه، سالن همایش مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات