مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

ایرادات قبلی تعاونی و آیین نامه اجرایی مسکن فرهنگیان تقریبا بر طرف شده است

ایرادات قبلی تعاونی و آیین نامه اجرایی مسکن فرهنگیان تقریبا بر طرف شده است و هیأت مدیره و اداره مکلف به اجرای اساسنامه می باشند.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۲۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره تعاون، مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان در جلسه رسیدگی به مشکلات تعاونی مسکن فرهنگیان شهرستان خدابنده از فعالیت های انجام شده تشکر نموده و در خصوص مقررات بخش تعاون و اساسنامه تعاونی ها و حساسیتهای تعاونی های مسکن توضیحات لازم را ارائه نمود.

حمید دنیایی با بیان اینکه قوانین و مقررات در اساسنامه تعاونی و آیین نامه اجرایی کاملا صریح بیان شده است، تصریح کرد: ایرادات قبلی تقریبا بر طرف شده است و هیأت مدیره و اداره مکلف به اجرای اساسنامه می باشند.

وی افزود: هیأت مدیره باید نسبت به برگزاری مجمع عمومی و برگزاری انتخابات اقدام نمایند و در خصوص شرایط عضویت و کاندیدا شدن اعضای هیأت مدیره مطابق مقررات و مستندات توسط کمیسیون مربوطه تصمیم گیری خواهد شد.

در ادامه علی اله کردلو رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان خدابنده گزارشی از فعالیت شرکت تعاونی و از اینکه مهلت تصدی هیأت مدیره در آبان ماه سال 94 به پایان رسیده و تصدی بازرس تعاون در مرداد ماه سال 95 تمام شده است و مکاتباتی جهت برگزاری مجمع عمومی با دستور انتخابات از طرف اداره انجام شده ولی تاکنون هیأت مدیره اقدام نکرده است، ارائه نمود.

ارسال نظرات