قدردانی از فعالان برتر اردوهای راهیان نور استان+عکس

خادمان شهدا و فعالان برتر اردوهای راهیان نور کهگیلویه وبویراحمددر درمراسمی قدردانی شدند.
کد خبر: ۸۷۹۴۴۴۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
فرمانده سپاه فتح در این مراسم که در ستاد کنگره شهدای استان برگزار شد گفت:این افراد شامل عوامل اجرایی،بازرسان، راویان و مربیان کاروانهای راهیان نور هستند که نقش به سزایی در برگزاری این اردوهها داشتند.

سردرار بوعلی یادآروی رشادتهای ملت قهرمان ایران در 8 سال دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان را مهمترین اهداف کاروانهای راهیان نور عنوان کرد و افزود: باید با شیوه ها و روشهای جذاب و ایجاد تنوع محتوای این برنامه ها را پربار کرد تا اهداف محقق شود.
وی گفت: امسال اردوهای جهادی با کمترین مشکل و با کیفیت بهتر از سالهای گذشته برگزار شد که این ناشی از تعامل و همکاری عوامل اجرایی و آموزش و پرورش بود .
سرهنگ آسوده معاون اجرایی سپاه فتح استان هم گفت: امسال بیش از 9هزارو 400نفر از دانش آموزان استان در قالب کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام شدند که این تعداد نسبت به تعهد استان بیش از 100درصد افزایش دارد .
مدیر کل آموزش و پرورش استان هم استقبال دانش آموزان و همکاری عوامل اجرایی در برگزاری اردوهای کاروان راهیان نور را چشمگیر خواند و گفت : طی 2 سال گذشته بیش از 60 کاروان راهیان نور دانش آموزی از مناطق 13گانه استان به مناطق مرزی اعزام شدند 

ارسال نظرات