معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان:

15 مسافر اتوبوس گرفتار در برف و سرما پناه داده شدند

15 مسافر اتوبوس عازم قم که در برف و سرما گرفتار شده بودند توسط امدادگران این جمعیت در پایگاه امداد و نجات جاده ای لولک آباد شهرستان ماهنشان، پناه داده شدند.
کد خبر: ۸۷۹۴۸۳۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 15 مسافر اتوبوس عازم قم که در برف و سرما گرفتار شده بودند توسط امدادگران این جمعیت در پایگاه امداد و نجات جاده ای لولک آباد شهرستان ماهنشان، پناه داده شدند.

آقاجانلو افزود: با توجه به بارش شدید برف و سرمای هوا در این منطقه، نیروهای امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر مستقر در این پایگاه بلافاصله پس از اطلاع از موضوع به یاری مسافران شتافتند.

وی اظهار داشت: مسافران در راه مانده هم اکنون در پایگاه لولک آباد اسکان یافته اند و با توجه به نبود امکان تردد خودروها همچنان در این محل حضور دارند که در صورت رفع نقص فنی اتوبوس و بهبود وضعیت آب و هوایی، سفر خود را ادامه خواهند داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه امکانات گرمایشی و تغذیه ای از قبیل پتو، خرما و بیسکویت بین این مسافران توزیع شده؛ یادآور شد: این اتوبوس در کیلومتر 20 جاده ماهنشان به زنجان از کار افتاد.

آقاجانلو افزود: یک دستگاه خودرو وانت پیکان نیز ساعت 17:20 روز گذشته /یکشنبه/ در 70 کیلومتری مسیر ارتباطی زنجان - ماهنشان واژگون و راننده و سرنشین آن مصدوم شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: این خودرو به دلیل لغزندگی سطح جاده و نداشتن زنجیرچرخ دچار حادثه شده بود که نیروهای مستقر در پایگاه لولک آباد با اطلاع از موضوع عازم محل شدند و مصدومان را درمان کردند.

ارسال نظرات