خبرهای داغ:

«ترنم بیداری» شیراز را به عنوان قطب هنر انقلابی در کشور مطرح می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس گفت: با میزبانی از جشنواره هنری بسیج در سطح ملی تلاش می‌کنیم شیراز را به عنوان قطب تاثیرگذار هنر انقلابی در کشور مطرح کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۵۳۹۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج " ترنم بیداری " با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در حاشیه این مراسم گفت: خانه سرود بسیج در استان فارس افتتاح شده و در همین راستا بسیج تلاش می‌کند عرصه‌های مطلوب و جذاب برای نوجوانان و جوانان مانند هنر موسیقی را فعال کند.

وی با بیان اینکه استان فارس برای دومین سال پیاپی میزبان جشنواره ترنم بیداری است، گفت: یکی از اهداف مهم سومین دوره جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج تقویت گروه‌های سرود انقلابی در شهرستان‌هاست، در این دوره از جشنواره ترنم بیداری میزبان بیش از صد گروه سرود از سراسر کشور بودیم.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه آوازه هنر و افتخارآفرینی هنرمندان شیراز قرن‌هاست در تاریخ می‌درخشد، افزود:  با میزبانی از جشنواره هنری بسیج در سطح ملی تلاش می‌کنیم  شیراز را به عنوان قطب تاثیرگذار هنر انقلابی در کشور مطرح کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها