فرماندار نیر:

اجرای طرح های خود اتکایی در مدارس مصداق بارز اقتصاد مقاومتی

فرماندار نیر بحث خود اتکایی در مدارس و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کشور را از جمله رویکردهای شعار اقتصاد مقاومتی در کشور برشمرد.
کد خبر: ۸۷۹۵۴۵۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، در راستای عمل به دستورات مقام معظم رهبری برای تحقق رویکردهای اقتصاد مقاومتی در جامعه، دانش آموزان آموزشگاه دوره اول متوسطه دخترانه دکتر عزیز وثوقی نیر (سمیه)، دستاوردها و محصولات هنری و غذایی و علمی خود را در این آموزشگاه به نمایش گذاشتند.

در همین خصوص مهدی احمدی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیر به همراه مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان نیر از این نمایشگاه دیدن کردند.

فرماندار نیر در این بازدید با ابراز خرسندی از اقدامات دانش آموزان شهرستان در بحث خود اتکایی در مدارس و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کشور حمایت از تولیدات داخلی و مدیریت منابع ارزی و مدیریت مصرف را از جمله رویکردهای شعار اقتصاد مقاومتی در کشور برشمرده و گفت: اجرای طرح های خود اتکایی در مدارس ، مصداق بارز این شعار بوده و آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه فرهنگی باید در اشائه فرهنگی اقتصاد مقاومتی در جامعه ، اهتمام ویژه داشته باشد.

یوسف احمدی مدیر آموزش و پرورش نیر قبل از سخنان فرماندار نیر، حضور مسئولین شهرستان در این آموزشگاه را گرامی داشته و اظهار کرد: طرح های خود اتکایی با هدف آموزش مهارت های زندگی و شغلی و هم چنین ایجاد انگیزه خود باوری در دانش آموزان در مدارس اجرا می شود ؛ و طبعاً فرهنگ اقتصاد مقاومتی با اجرای این طرح ها در مدارس تجلی می یابد.

 

ارسال نظرات