مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز:

اعضای فعال بسیج رسانه استان البرزبیمه تکمیلی شدند

نوروزی فر گفت: اعضای بسیج رسانه استان البرز تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۷۹۵۴۸۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابراهیم نوروزی فر مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با اعلام این خبر اظهارداشت: طبق تفاهم‌ سازمان بسیج رسانه استان البرزبا موسسه تأمین بسیجیان، اعضای فعال بسیج رسانه  تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار گرفتند.
 
اعضای فعال بسیج رسانه استان البرزبیمه تکمیلی شدند 
 
نوروزی فر  بر ضرورت توجه و ارایه خدمات به همکاران رسانه های استان تاکید کرد و افزود: این سازمان در راستای کاهش دغدغه همکاران رسانه ای بیمه تکمیلی همکاران را به همت کانون بسیج رسانه شهرستان کرج پیگیری کرده است.
 
مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز  تصریح کرد: در این طرح اعضای بسیج رسانه  خود و خانواده خود را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دادند.
 
نوروزی فر با اشاره به شرایط عضویت در بیمه تکمیلی و استفاده از مزایای خدمات درمانی گفت: هر یک از اعضا با پرداخت مبلغ 84 هزار تومان حق بیمه، از مزایای این بیمه استفاده خواهند کرد.
 
مسئول سازمان بسیج رسانه البرز بیان کرد: کسانی که تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند، مزایای بیمه عمر و حوادث نیز رایگان مشمول آن‌ها می‌شود.
 
نوروزی فر در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 327 نفر  از اصحاب رسانه عضو  بسیج رسانه استان البرز هستند و  با محوریت فعالیت در عرصه های مقابله با تهاجم فرهنگی و معضلات اجتماعی و در تحقق منویات رهبری پیشگام هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها