در بیانیه بسیج دانشجویی البرز در گردهمایی بزرگ انقلابیون جوان مطرح شد

انقلاب اسلامی ایران آینده ی روشنی را با معیت جوانان مومن انقلابی سپری خواھد کرد

در بیانیه بسیج دانشجویی البرز به مناسبت گردهمایی بزرگ انقلابیون جوان مطرح شد: انقلاب اسلامی ایران با ھمه ی فراز و نشیب ھایش در مقابل استکبار تاریک و وحشی، آینده ی روشنی را با معیت جوانان مومن انقلابی سپری خواھد کرد.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۴۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در پایان مراسم گردهمایی بزرگ انقلابیون جوان استان البرز بیانیه بسیج دانشجویی البرز قرائت شد، در این بیانیه آمده است؛

بسم االله الرحمن الرحیم

با سلام و درود فراوان بر روح پر فتوح امام خمینی (ره) و جانشین بر حق ایشان امام خامنه ای مدظله و ھمچنین سلام و درود فراوان بر افراد مومن انقلابی ولایت تنھا راه نجات مردم از تنگناھای زمانه و نابسامانی ھای دنیوی است که امروزه با رھبریت مقتدر و حکیمانه رھبر معظم انقلاب اسلامی خود را نمود داده است. 
 
انقلاب اسلامی ایران آینده ی روشنی را با معیت جوانان مومن انقلابی سپری خواھد کرد
 
انقلاب اسلامی ایران با ھمه ی فراز و نشیب ھایش در مقابل استکبار تاریک و وحشی، آینده ی روشنی را با معیت جوانان مومن انقلابی سپری خواھد کرد.

برای انقلابی شدن و انقلابی ماندن راھی جز تمسک به رھنمود ھای اسلام عزیز و پیروی از راه امام و رھبرانقلاب نیست، یک جوان مومن انقلابی از نظر امام خامنه ای کسی است که؛

1 : پایبند به مبانی و ارزش ھای اساسی اسلام و انقلاب باشد.
2 : از آرمان ھای انقلاب تبعیت کند و برای رسیدن به آنھا ھمت بلند داشته باشد. 
3 : به استقلال کشور پایبند باشد و در زمینه سیاسی فریب دشمن را نخورد.
44 : در برابر دشمن و نقشه دشمن حساسیت داشته باشد و از آن تبعیت نکند که این عدم تبعیت را قرآن، جھاد کبیر نام نھاده است. 
5 :تقوای دینی و سیاسی داشته باشد.

یک جوان مومن انقلابی با تمسک به این شاخصه ھا قادراست از دیگران در صحنه جلو تر باشد و طبقنص صریح امام خامنه ای: اگر حرکت انقلابی و قیام سیاسی باشد جوانان جلوتر از دیگران ھستند، اگر حرکت سازندگی یا حرکت فرھنگی باشد باز جوانان جلو تر از دیگرانند. و دست آنھا کارامدتر از دست دیگران است حتی در حرکت انبیای الھی ھم از جمله حرکت صدر اسلام محور حرکت و مر کز تلاش و تحرک جوانان بودند.

جوان مومن انقلابی مھبط لطف پروردگار است که دقیقاً می داند امروز، انقلاب چه تکلیفی را به او املاء می کند.

تمسک به شاخصه ھای انقلابی گری می توانست مقدمه ی فراھم کردن دولت اسلامی باشد اما مع الاسف دولت کد خداباور و برجام محور به جای مقاومت اسلامی ھمراه با تدبیر ھوشمندانه با شیطان بزرگ ھمقدم شد که نتیجه اش شد خسارت محض. 

در حالی که بسیجیان امام خمینی و امام خامنه ای با پیروی از ولایت و اصول ترسیم شده و ھمگام شدن با سرداران بزرگ اسلام فتح حلب را رقم زدند و باعث شکست ذلیلانه استکبار جھانی و نوچه ھای آنھا در منطقه شدند، یقینا تمام معادلات جھانی و سرمایه ھای ھنگفت آنھا را به خاکستر تبدیل شد. و اینگونه می شود که نظام اسلامی با ھدایت ولایت ، آمپریالیسم جھانی را به زانو می کشاند.

آقای روحانی در مراسم رونمایی از منشور حقوق شھروندی 29 آذر 95 اشاره کرد: رسانه ملی گاھی ھم سخنان حضرت امامم را پخش کند بد نیست!

بله ایشان درست می فرماید و قابل توجه جنابشان که دغدغه سخنان امام را دارد: امام عزیزمان فرموده اند: آنھایی که خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند.
 
کراراً امام گفته اند: که روحانی نمای غیر مھذب از ساواکی خطرناکتر است.
ھمچنین ایشان فرموده اند: سازش با ظالم، ظلم به مومنین است / آنھایی که به ما می گویند سازش کنید یا جاھل ھستند یا مزدور امام عزیزمان فرموده اند: شما ھم عمال آمریکائید منتھا ملتفت نیستید. 

یک عاملی داریم که برای او کار می کند و خودش نمی فھمد ، خود آدم نمی فھمد که برای کی دارد کار می کند روح االله کبیر فرموده اند : می خواھی ذلیل باشی ؟ برو پیوند کن با آمریکا ھمه این حرف ھا تمام می شود.

ھمچنین ایشان فرموده اند: دوام و قوام جمھوری اسلامی ایران بر پایه سیاست نه شرقی و نه غربی استوار است و عدول از این سیاست ، خیانت به اسلام و مسلمین و باعث زوال عزت و اعتبار و استقلال کشور و ملت قھرمان ایران خواھد بود.

امام روح االله فرموده اند: آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد ، آن روز است که باید ما فاتحه دولت و ملت را بخوانیم آن روزی که رئیس جمھور ما خدای نخواسته از آن خوی کوخ نشینی بیرون برود و به کاخ نشینی توجه بکند. آن روز است که انحطاط برای خود و برای کسانی که با او تماس دارند پیدا می شود .

ما در طول مشروطیت از این کاخ نشین ھا خیلی صدمه خوردیم و امام با آن نفس قدسی اش فرمودند: تا خیانت بزرگان نباشد ، دولتھای خارج نمی توانند تصرف بکنند .

خیانت ھست که اسباب این می شود که اینھا راھشان را باز می کنند، این خیانت است که راه آنھا را بازی کنند . اگر یک دولت غیرخائن باشد ، راه باز نمی شود بر آنھا که بیایند منافع ما را ببرند.

توصیه جوانان مومن انقلابی به دولتیون این است: علاوه بر اینکه تحریف خط امام و راه امام ممنوع می باشد، به خود آیند و تفسیر درستی از امام داشته باشند که در غیر اینصورت با خشم مردم انقلابی مواجه خواھند شد

والسلام علی من اتبع الھدی
ارسال نظرات
پر بیننده ها