رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

پرداخت 228 میلیارد تومان تسهیلات در استان زنجان

228 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید در استان زنجان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۷۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در بیست و هشتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: طی دو هفته اخیر میزان تسهیلات پرداختی به طرح‌های رونق تولید از 180 میلیارد تومان به بیش از 228 میلیارد تومان افزایش داشته است.

ناصر فغفوری با اشاره به پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید از تیرماه سال‌جاری در استان زنجان، افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مقام عالی استان میزان تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان از 180 میلیارد تومان در اوایل شهریور سال‌جاری،  طی دو هفته اخیر به 228 میلیارد تومان رسیده که نشان دهنده جذب 52 درصد از مجموع 443 میلیارد تومان سهم تسهیلات استان در این حوزه می باشد.

وی در ادامه به افزایش 45 درصدی حجم سرمایه‌گذاری صنعتی در استان زنجان طی سال جاری اشاره نمود که در سطح کشور از سوی وزارت، صنعت، معدن و تجارت اعلام شده و رشد قابلی توجهی به‌شمار می‌رود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به افزایش بیش از 80 درصدی لیست بیمه شدگان اجباری استان در حوزه صنعت طی شهریور و مهرماه سال‌جاری، خاطرنشان کرد: حدود 2 هزار نفر در لیست بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی استان افزایش داشته و 500 نفر نیز افراد جدید بجای بازنشستگان این حوزه مشغول به کار شده اند که در مجموع 2500 نفر طی شهریور و مهرماه سال‌جاری در واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان مشغول به‌کار شده اند.

فغفوری یادآور شد: در طول این مدت تعداد کارگاه‌های تولیدی فعال استان از 12 هزار و 969 کارگاه به بیش از 13هزار و 66 مورد افزایش یافته است.

 

 

ارسال نظرات