رئیس ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم استان اردبیل گفت:

کمک های نقدی و غیر نقدی مردم استان اردبیل عازم سوریه شد

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی رئیس ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم استان اردبیل گفت: در قالب 8 دستگاه کامیون وتریلر کمک های نقدی و غیر نقدی مردم استان اردبیل عازم وسوریه شد.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۹۸
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل، به پاس قدردانی مردم استان اردبیل از زحمات مدافعان حرم و در جهت حمایت از مردم جنگ زده سوریه کمک های مردم استان اردبیل امروز عازم سوریه شد.
حجت الاسلام والمسلمین نوروزی رئیس ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم استان اردبیل در حاشیه اعزام این کاروان در گفتگو با خبرنگار بسیج استان اردبیل گفت: تا به امروز بیش از 16 دستگاه کامیون و تریلر از کمک های نقدی مردم نوع دوست استان اردبیل عازم سوریه شده است.
وی با بیان اینکه استان اردبیل 6 شهید مدافع حرم را تقدیم حضرت زینب کبری (س) کرده است افزود: امروز نیز شاهد ارسال کمک های مردمی استان در قالب 4 دستگاه تریلر و 4 دستگاه کامیون به جنگ زدگاه سوریه و مدافعان حرم حضرت زینب کبری (س) هستیم .
وی با اشاره به اینکه محتوی این کمک ها شامل لوازم گرمایشی همچون پتو، لحاف و لباس و مایحتاج خوراکی قابل حمل می باشد از مردم نوع دوست استان خواست تا با مراجعه به مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج و تقدیم کمک های نقدی و غیر نقدی در جهت حمایت از مردم جنگ زده سوریه و مدافعان حرم حضرت زینب کبری (س) گام موثری بردارند.
در حالیکه تروریست های داعش به صورت ذلیلانه شهر حلب را ترک کرده و مردم این شهر به دیارخود بازگشته اند، مردم با خانه ها و خیابان های ویران شده مواجه گشته اند و امروز وظیفه شرعی همه ماست که در این فصل سرد با ارسال حتی یک پتو خانه های ویران انها را گرم نماییم.

خبرنگار: فردین منتظرنظام مغانلو


ارسال نظرات