جذب یک میلیارد تومان اعتبار اقتصاد مقاومتی در فارسان

معاون فرماندار فارسان از ایجاد اشتغال برای 239نفر در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۹۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

ایرج محسنی در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با شعار امکان‌پذیر نیست و برای عملی کردن این شعار باید عمل جهادی داشته و از شعار در این حوزه پرهیز کنیم.

معاون فرماندار شهرستان فارسان تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی از مهمترین مسائلی است که به عنوان رفع مشکلات اقتصادی کشور مطرح است و مقام معظم رهبری هم بر تحقق آن تاکید فراوان داشته و دارند.

وی با اشاره به اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به تحقق اقتصاد مقاومتی و تامین زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای این موضوع دارد، گفت: باید مبانی اقتصاد مقاومتی را به صورت عملی در جامعه محقق کنیم.

محسنی، افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی یک میلیارد تومان اعتبارات به ناحیه مقاومت بسیج تخصیص داده شده که تاکنون صد درصد جذب شده وخوشبختانه با پیگیری مسئولان در شهرستان 239 نفر برای جوانان بسیجی اشتغال زایی به همراه داشته است.

معاون فرماندار فارسان گفت: امسال در حوزه اقتصاد مقاومتی 64 طرح در زمینه های کشاورزی وصنعت با اعتبار بالغ بر 25 میلیارد تومان در دست بررسی می باشد .

وی در ادامه اشتغال را یکی از اولویت های دولت در جهت اقتصاد مقاومتی عناون کرد که امروز می تواند نقش مهمی را در جهت راندمان در کار باشد.

ارسال نظرات