جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان؛

امنیت امروز کشور مرهون بسیج و تفکر بسیجی است

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت:امنیت امروز کشور مرهون بسیج و تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۷۹۵۷۹۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،سرهنگ علی علینژاد، جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) در همایش شکوه هجرت در جمع جهادگران دانشجو اذعان داشت: امروز امنیت پایدار ما مرهون تفکر بسیج و بسیجیان می باشد و ما با اندکی تامل در میابیم که امنیت پایدار چقدر حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا امنیت به اندازه کشور ما وجود ندارد، اظهار کرد: آمریکا  که مدعی کدخدایی جهان هست و یا حتی صهیونیست ها و اسرائیل نیز این امنیتی که ما در کشور داریم را ندارند.
علینژاد گفت:هر جا که فرهنگ بسیج و بسیجیان باشد آنجا امنیت و اقتدارپابرجاست و جمهوری اسلامی به همین دلیل پایدار است.
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد در قسمت دیگری از صحبتهای خود افزود: امروز آزادی شهر حلب که کمتر از آزادی شهر خرمشهر نبود آزادی آن برای کسانی که برای اسلام دل می سوزانند بسیار با اهمیت بود و همین بسیج ونیروی مردمی بود که توانست شهر حلب را آزاد کند.
این مقام مسئول ادامه داد: بسیج دانشجویی یکی از مکان های حساس کشور ماست که می تواند تحول ایجاد کند که یکی از این تحولات ایجاد روحیه جهادی در بین قشر دانشجوست و این جوانان با حضور خود در این گروه ها در واقع می خواهند به مسئولین گوشزد کنند که باید در کار روحیه جهادی داشته باشند.
علینژاد با بیان اینکه امروز بالا بردن روحیه انقلابی  و علاقه مندی به نظام و ولایت نیز نوعی کار جهادی است، افزود:کسی که امروز در مناطق محروم با کمترین امکانات بیشترین خدمت را انجام می دهد به غیر از جهاد نمی توان نام دیگری بر آن گذاشت.
این مقام مسئول در پایان گفت:اگر در شرایط فعلی تحریم ها اقتصادی دارد روز به روز افزایش پیدا می کند پیام این گروههای جهادی اینست که ما می توانیم با کار جهادی کشور را به پیش ببریم.
ارسال نظرات