برگزاری همایش تجلیل از ۱۳۰پیشکسوت نیروهای مسلح در میناب

مدیر کانون بسیج پیشکسوتان نیروهای مسلح میناب از برگزاری همایش تجلیل از 130 پیشکسوت نیروهای مسلح به همراه خانواده در میناب خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۵۷۹۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان احمد ذاکری مدیر کانون بسیج پیشکسوتان نیروهای مسلح شهرستان میناب در حاشیه برگزاری این همایش با میناب جنوب گفت: در این همایش از ۱۳۰ پیشکسوت نیروهای مسلح شهرستان میناب به همراه ضیافت شام تجلیل شد.

مدیر کانون بسیج پیشکسوتان نیروهای مسلح میناب افزود: این همایش با هدف شناسایی ظرفیت‌های پرسنل تحصیلکرده و پیشکسوت  نیروهای مسلح، استفاده از تجربیات آنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری وهمچنین ایجاد تعامل بین پیشکسوتان در سالن تالار صدف میناب برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: این همایش با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان هرمزگان، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب برگزار شد و در پایان از خانواده شهید عبدالله پور تجلیل بعمل آمد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میناب در این همایش گفت: اگر امروزه به عزت و قدرت شگرفی در دنیا دست پیدا کرده ایم و حرفی برای گفتن داریم همه به مدد استقامت،جانفشانی و حرکت حماسی پیشکسوتان رزمنده در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

این مقام مسئول پیشکسوتان نیروهای مسلح را ثمره های انقلاب در تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جوان برشمرد و بیان داشت: جوانان امروز باید رفتار؛اخلاق و منش پیشکسوتان نیروهای مسلح برای خدمت به جامعه الگو قرار دهند و در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب و حفظ منافع ملی و شخصی با استقامت و پشتکار فراوان وارد عرصه های اجتماعی،سیاسی و فرهنگی و نظامی شوند و هرگز میدان را به دشمن ندهند .

وی اضافه کرد: پیشکسوتان نیروهای مسلح ما با روحیه جهادی و الگو بر داری از آمیزه های انقلاب در دستیابی به اهداف متعالی در پاسداشت ارزشهای انقلاب هرگز عقب نشینی نکردند چرا که فهمیده بودند اگر عقب نشینی کنند میدان را به دشمن می دهند.
ارسال نظرات