معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان:

بیان دستاوردهای دولت در ایجاد امید و نشاط در جامعه بسيار موثر است

بیان دستاوردهای دولت در زمينه مهار تورم و ايجاد آرامش و ثبات اقتصادي، اجرای سیاست‌های نظام تحول سلامت، دستیابی به خودکفایی گندم و موفقيت هاي ديگر در عرصه سياست خارجي در ایجاد امید و نشاط در جامعه بسيار موثر است.
کد خبر: ۸۷۹۵۹۴۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی توجه به چارچوب هاي نظام با وسعت نظر بیشتر را از سوی مسئولین خواستار شد و گفت: حق نداريم افراد و نيروهاي اصيل انقلاب را به دلايل واهي از گردونه نظام خارج سازيم،هم در کلام و هم در عمل باید به تأسی از مقام معظم رهبری امکان و زمينه حضور و مشارکت تمامی اقشار جامعه که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته اند، در امور مختلف فراهم شود.

سید بیوک موسوی بر ضرورت توجه به حضور و مشارکت مردم در برپایی مراسم گرامیداشت دهه فجر تاکید نمود و گفت: انقلاب اسلامی مربوط به همه آحاد مردم است و همه باید در برنامه‌ها و گرامیداشت آن نقش فعالی داشته باشند.

وي ضمن تاکید بر حضور گسترده مردم در آيين هاي گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: باید تا آنجا که امكان دارد از هر برنامه‌ای برای حفظ اتحاد و انسجام ملی استفاده نماييم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان دولت یازدهم را نیز همچون دولت‌های گذشته متعلق به نظام جمهوری اسلامی عنوان نمود که به تائید مقام معظم رهبری رسیده و خاطرنشان کرد: بیان دستاوردهای دولت در زمينه مهار تورم و ايجاد آرامش و ثبات اقتصادي، اجرای سیاست‌های نظام تحول سلامت، دستیابی به خودکفایی گندم و موفقيت هاي ديگر در عرصه سياست خارجي در ایجاد امید و نشاط در جامعه بسيار موثر است و این اقدامات گامی در جهت تحقق آرمان‌های امام و رهبری محسوب مي شود.

موسوی انقلاب اسلامی ایران را انقلاب کلام و اخلاق دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران پیروزی گل در برابر گلوله بود که معیارهای اسلامی و دستاوردهای اخلاقی را به همراه داشت.

وی دستاوردهای نظام را حاصل دگرخواهی و تحول‌گرایی ملت عظیم ایران به رهبری امام خمینی(ره) دانست که امروزه نیز با هدایت مقام معظم رهبری با همان استحکام و قدرت به حرکت خود ادامه می دهد و باید در پاسداری از آن کوشید.

معاون سياسي، امنيتي استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مراسم سخنرانی در ایام دهه فجر در استان و شهرستان‌ها اشاره نمود و خاطرنشان کرد: در انتخاب سخنرانان این مراسم باید از افرادی که نگاه وسیع و جامعی به تمامی گروه‌ها و سلائق مختلف درون نظام دارند، استفاده نمود تا تمامی گروه‌های مختلف سیاسی که به نظام و انقلاب اعتقاد دارند، مورد توجه واقع شوند.

ارسال نظرات