مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

باید تلاش کنیم تا سطح ایمنی جاده‌ها را ارتقا دهیم

باید تلاش کنیم تا سطح ایمنی جاده‌ها را ارتقا داده و در زمینه ترویج فرهنگ رانندگی در راستای کاهش سوانح جاده‌ای گام‌های موثری برداریم.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۲۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در جشن بزرگداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، گفت: با توجه به اینکه راه‌های برون‌شهری به‌عنوان شریان‌های حیاتی جامعه تلقی می‌شود، لذا نگه‌داری از این راه‌ها نیز در اولویت برنامه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار دارد.

ایرج دست‌نشان با اشاره به اینکه اول دی‌ماه نماد تلاش جامعه راهداری است، افزود: امسال در راستای مصوبات دولت تدبیر و امید، خانواده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با هم ادغام شدند که این تحول وظیفه ما را در امر خدمات‌رسانی به مردم در این حوزه خطیرتر و سنگین‌تر کرده است.

وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا سطح ایمنی جاده‌ها را ارتقا داده و در زمینه ترویج فرهنگ رانندگی در راستای کاهش سوانح جاده‌ای گام‌های موثری برداریم

ایرج دست‌نشان تصریح کرد: خوشبختانه راهداران استان زنجان با توجه به اینکه همواره با سختی‌ها و مشکلات زیادی در جاده‌ها مواجه هستند، اما توانسته‌اند با صعه‌صدر و توانمندی‌هایی که در خود دارند، این سختی‌ها را پشت سر گذاشته و به گونه‌ای عمل کنند، که هم‌وطنان در هر شرایطی با خیالی آسوده در جاده‌ها تردد کنند.

ارسال نظرات