به مناسبت فرارسیدن هفته ثبت احوال صورت گرفت

رونمایی از سند هویتی فرمانده بهداری لشکر 41 ثارالله

اداره‌کل ثبت احوال هرمزگان به مناسبت فرارسیدن هفته ثبت احوال از سند هویتی شهید عبدالمحمد عراقی‌زاده فرمانده بهداری لشکر 41 ثارالله رونمایی کرد.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۳۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال هرمزگان، به مناسبت فرارسیدن هفته ثبت احوال از سند هویتی شهید عبدالمحمد عراقی‌زاده فرمانده بهداری لشکر 41 ثارالله رونمایی کرد.

رونمایی این سند هویتی با حضور مادر شهید عراقی‌زاده، مدیرکل ثبت احوال و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در گلزار شهدای بندرعباس صورت گرفت.

شهید عراقی‌‌زاده متولد 1336 است که تحصیلات ابتدایی و دبیرستان خود را در بندرعباس به پایان برد و پس از طی دوره دانشسرای عالی کرمان و اخذ مدرک فوق دیپلم ریاضی خدمت سربازی خود به صورت سربازمعلمی در بندرعباس گذارند.

وی با شروع جنگ تحمیلی به جبهه رفت و در سال 1359 از جبهه کوتشیخ به جبهه دارخوین منتقل، و در بهداری مشغول به خدمت شد.

شهید عراقی‌زاده در عملیات خیبر در خط مقدم جبهه از ناحیه شکم مورد اصابت ترکش قرار گرفت و قبل از رسیدن به بیمارستان شربت شهادت را نوشید و دعوت حق را لبیک گفت.

برگزاری این مراسم رونمایی و عطرافشانی از گلزار شهدای بندرعباس بخشی از برنامه‌های اداره کل ثبت احوال هرمزگان به مناسبته هفته ثبت احوال است.
ارسال نظرات