آیت‌الله نعیم‌آبادی:

ظرفیت‌ها و منابع کشور باید در مسیر اقتصاد مقاومتی بسیج شوند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: باید ظرفیت‌ها و منابع کشور در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار گرفته و همه خود را پایبند به این موضوع بدانند.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۵۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از فارس،آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امشب در شورای اداری استان هرمزگان با رویکرد اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر کشور در بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: تشویق مردم به استفاده از تولیدات داخلی در شرایطی امکان‌پذیر است که کیفیت تولیدات داخلی نیز افزایش یابد.

وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی بدون توجه به ظرفیت‌ها و منابع کشور تحقق پیدا نمی‌کند، افزود: تشویق جوانان جامعه به کار و تلاش برای پیشرفت کشور با الگوسازی مناسب میسر است و باید فرهنگ اشتغال را در کشور از پشت‌میزنشینی به سمت و سوی خود اشتغالی و تولید هدایت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان واردات کالاهای چینی به کشور را یک معضل دانست و عنوان کرد: این واردات بدلیل بی‌توجهی به تولید داخلی بوده که سبب شده حتی سنگ‌قبر و تخم‌مرغ و سجاده نماز نیز از چین وارد شود.

نعیم‌آبادی در ادامه به معضلات بوجود آمده را برای دشت میناب نیز اشاره‌ای کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای حل مشکل این منطقه را به عنوان یکی از اولویت‌های دولت در نظر بگیرید.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود تأکید کرد: هیچ مملکتی بدون تبعیت مردم از برنامه‌ریزی‌های دولت‌هایشان به پیشرفت و توسعه نرسیده‌ است و ما نیز باید در کشور همدل و همسو با یکدیگر به درستی هدف‌گذاری کرده و راه توسعه و پیشرفت کشورمان را در پی بگیریم.

امام جمعه بندرعباس بی‌تفاوتی به قانون و برنامه‌ریزی‌های دولت را عامل عقب رفت جامعه عنوان و از دولت نیز خواست تا در سیاست‌های مختلف خود همواره ملاحظات امور مردم را داشته و اجازه واردات بی‌رویه را بخصوص در فصولی که تولید داخلی در زمینه کشاورزی به طور فراوان وجود دارد را ندهند.

نعیم‌آبادی از وزیر کشور نیز خواست تا در دولت از جایگاه هرمزگان و مردم این استان در اختصاص اعتبارات توسعه‌ای دفاع کند تا شاهد رفع سریع‌تر عقب‌ماندگی‌های استان در حوزه‌های مختلف باشیم.
ارسال نظرات