فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی( ع) البرز:

افتتاح پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در استان البرز توسط سپاه پیگیری می‌شود

فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی( ع) استان البرز با اشاره به افتتاح چندین پروژه سازندگی و محرومیت‌زدایی در طالقان گفت: در آینده کلنگ احداث پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در چند منطقه محروم دیگر در البرز به زمین زده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۴۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استادحسینی در آئین افتتاح پروژه‌های سازندگی و  محرومیت‌زدایی در شهرستان طالقان که صبح امروز با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار سید ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خاتم‌الانبیاء، محمود بهمنی نماینده مردم طالقان در مجلس و جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: باید از زحمات مسئولان سپاه پاسداران که در ساخت و اجرای پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در استان البرز و شهرستان طالقان فعالیت داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

افتتاح پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در استان البرز توسط سپاه پیگیری می‌شود

فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی( ع) استان البرز بیان کرد: سپاه پاسداران به مناطق محروم توجه ویژه دارد و همچنان این رویه خود را ادامه خواهد داد.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به احداث و افتتاح چندین پروژه سازندگی و محرومیت‌زدایی در شهرستان طالقان ادامه داد: این رویه ادامه دارد و در آینده کلنگ احداث پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در چند منطقه محروم دیگر در استان البرز به زمین زده خواهد شد.

سردار استاد حسینی با تاکید بر اهمیت احداث پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در شهرستان طالقان، گفت: علاوه بر اهمیتی که در ساخت این پروژه‌ها وجود دارد، باید نسبت به نگهداری آنها نیز شهرداری طالقان توجه ویژه‌ای داشته باشد و با قرار دادن متولیان مخصوص در نگهداری از این پروژه‌ها تلاش کند.

گفتنی است، چند طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان طالقان با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به بهره‌برداری رسید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها