شخصیت پیامبر (ص) بهترین الگو تعالی معنوی، فکری مسلمانان است

امام جمعه موقت سنندج گفت: شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) بهترین الگو برای تعالی معنوی، فکری و اقتصادی مسلمانان است.
کد خبر: ۸۷۹۶۲۱۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، موستا امین راستی، ظهر امروز در در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: همه مسلمانان در ارکان دینی با همدیگر مشترک هستند، و پیامبر(ص) و قرآن محور وحدت مسلمانان جهان هستند.
 

امام جمعه موقت سنندج گفت: اسلام جامع‌ترین و کامل‌ترین برنامه سعادت بشری را ارایه کرده‌ است و رعایت مبانی هویت‌بخش اسلامی بدون شک سعادت دنیا و آخرت فرد را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های موجود در جامعه اسلامی ناشی از ناآگاهی مسلمانان نسبت به آموزه‌های دینی‌ است.

ماموستا راستی با اشاره به اینکه شخصیت پیامبر اکرم(ص) بهترین الگو برای تعالی معنوی، فکری و اقتصادی مسلمانان محسوب می‌شود، اعلام کرد: با الگوگیری از پیامبر(ص) سلامت فردی و اجتماعی در جامعه میسر می‌شود.
 
امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به آشوب‌ها و کشتار مسلمانان بی‌دفاع در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: تکفیر در هیچ کدام از مذاهب اسلامی وجود ندارد و اگر افرادی هم‌اکنون دست به کشتار مسلمانان می‌زنند و پیروان مذاهب مختلف را تکفیر می‌کنند دشمنان اسلام بوده و هدفی جز تخریب چهره اسلام و مسلمانان را در جهان دنبال نمی‌کنند. 
 
 
ارسال نظرات