مدیرکل کتابخانه های عمومی در دیدار با مدیرکل ثبت احوال استان:

ثبت اطلاعات جمعیتی، اساس برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی است

مدیرکل کتابخانه های عمومی در دیدار با مدیرکل ثبت احوال استان، سوم دی ماه روز ثبت احوال را به ابیشان و کارکنان خدوم این ارگان تبریک گفت.
کد خبر: ۸۷۹۶۲۶۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، رباب عزیزخانی در دیدار با اسد حسن زاده، با تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه صدور مکانیزه اوراق هویت شهروندان و ثبت اطلاعات جمعیتی، ثبت احوال را یکی از ارگانهای تأثیرگذار و مؤثر در جهت برنامه ریزیهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دانسته و اظهار داشت: متأسفانه خدمات و موفقیتهای برخی ادارات همچون ثبت احوال و کتابخانه های عمومی، کمتر مورد توجه قرار میگیرد.

وی، تشویق کارکنان به کتابخوانی را نیازمند همکاری مدیران دستگاههای اجرائی دانسته و افزود: آمارهای امانت کتاب نشان میدهد که باید فعالیتهای بیشتری در ادارات جهت مطالعه و کتابخوانی کارمندان صورت گیرد.

عزیزخانی، همت مدیران در جهت نصب سازه های مطالعه و امانت کتاب در ادارات استان را خواستار شده و تصریح کرد: مدیران دستگاههای اجرائی با دستور ساخت و نصب این سازه ها، می توانند قدمی مؤثر در ارتقای سطح آگاهی های عمومی و کتابخوانی کارکنان خود بردارند.

مدیرکل ثبت احوال استان نیز با تقدیر از حضور عزیزخانی در این اداره کل، اهمیت جمع آوری، ثبت و ساماندهی اطلاعات جمعیتی را خاطرنشان ساخته و گفت: سوم دی ماه، فرصتی است تا با معرفی ثبت احوال به مردم، اهمیت خدمات آن مورد تأکید قرار دهیم.

اسد حسن زاده، موفقیت اداره کل ثبت احوال استان اردبیل در ارزیابی های ملی و خارجی را مورد اشاره قرار داده و افزود: همه تلاش ما اینست که با توسعه کمی و کیفی خدمات، رضایت شهروندان را کسب کنیم.

وی، کتابخوانی کارکنان را موجب افزایش آگاهی های عمومی آنها و ارتقای سطح کیفی خدمات بیان کرده و تصریح نمود: کتاب، اساس فرهنگ و کتابخوانی یکی از زیرساخت های توسعه اجتماعی است.

این مسئول همچنین با تأکید بر نصب سازه های کتابخوانی در ثبت احوال استان، خواستار مساعدت کتابخانه های عمومی در حوزه نرم افزاری سازه ها شد.

ارسال نظرات