اهداء بیش از 3 میلیارد ریال توسط خیرین مدرسه ساز ایجرود

در نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ایجرود، مبلغ سه میلیارد و 330 میلیون ریال توسط خیرین اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۲۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ایجرود با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و خیرین مدرسه یار و مدرسه سازاین شهرستان در محل سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آموزشگاه استاد شهریار زرین آباد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امام جمعه شهرستان ایجرود، ضمن تقدیر از حمایت ها ی خیرین گفت: انسان ها باید ظرفیت معنوی خویش را تقویت نمایند تا بتوانند مشمول عنایت ویژه خداوند باشند و در راه خیر قدم بردارند.

حجت الاسلام مقدمی افزود: وجود خیرین برای کشور و منطقه منشا برکت و رحمت است وآنکه خدایی فکر می کند و در راه خدا از بذل جان و مال خویش هر گز غمگین نمی شود .

در ادامه مدیر کل نوسازی و تجهیز استان زنجان با اشاره به مشارکت فعال خیرین در شهرستان ایجرود گفت: تعدادی از مدارس ما از لحاظ شرایط ظاهری دارای وضعیت مناسبی هستند اما به لحاظ مقاومت در برابر بلاهای طبیعی نیازمند بهسازی و مقاوم سازی هستند .

علی عسگری افزود: بسیاری از پروژه ها که با حمایت و پیش قدمی خیرین شروع شده نوسازی نیز در راستای تکمیل و اتمام پروژه از هیچ کوششی دریغ ننموده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود نیز ضمن تقدیر از تمامی خیرین گفت: حل مشکلات آموزش و پرورش امروزه در این شهرستان به عنوان یک دغدغه عمومی تبدیل شده است و تمامی اولیا در قبال رفع مشکلات مدارس احساس وظیفه می نمایند .

داود بهرامی افزود: امیدواریم با برنامه های اینچنینی بتوانیم در امر تکریم و تجلیل خیرین گام کوچکی برداریم .

در پایان این مراسم از 33 نفر از خیرین شاخص به نمایندگی از 500 نفر خیر شهرستان ایجرود که در امر بهسازی ، تعمیر و نگهداری مدارس شهرستان مشارکت فعال داشتند، تقدیر شد.

گفتنی است، در این جنشواره مبلغ 3 میلیارد و 330 میلیون ریال توسط خیرین جهت بهسازی، تعمیر و نگهداری مدارس شهرستان اهدا شد.

ارسال نظرات