فرمانده سپاه خلخال ؛

100 عنوان برنامه فرهنگی در هفته بصیرت در خلخال برگزار می شود

فرمانده سپاه خلخال در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بصیرت از اجرای 100 عنوان برنامه در این هفته در خلخال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۳۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بصیرت در خلخال گفت: در گرامیداشت حماسه نهم دی ماه و هفته بصیرت مردمی بیش از یکصد عنوان برنامه در خلخال برگزار می شود.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نهم دی ماه گفت: به فرموده رهبر انقلاب حماسه نهم دی ماه همچون حماسه انقلاب اسلامی مهم بوده و مردم در این روز با تبعیت از فرمان مقام عظمای ولایت و درس گیری از فرهنگ عظیم عاشورا در مقابل فتنه گران صف کشیدند.

کریمی با اشاره به اهمیت نهم دی ماه گفت: دشمن در نهم دی ماه اهدافی در سر داشت که با بصیرت و دشمن شناسی مردمی به آن اهداف نرسید.

وی گفت: دشمن با هدف براندازی ساختار نظام ، فشار وتغییر ماهیت رفتار نظام و بازگرداندن مدار سلطه وارد عمل شده بود که با تدبیر ارزشمند رهبر تیر دشمن به سنگ خورد و مردم غیرتمند ایران اسلامی با جان دل از نظام وانقلاب حمایت کردند که این حمایت مردمی موجب مایوس شدن دشمنان انقلاب شد.

کریمی به تعبیر ارزشمند رهبر انقلاب در خصوص نهم دی ماه اشاره وگفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب نهم دیماه نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان و نظام وانقلاق در برابر دشمن بود.

فرمانده سپاه خلخال از کلیه ادارات شهرستان خلخال خواست تا با حضور مطلوب در برنامه های هفته بصیرت به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گویند.

ارسال نظرات