رئیس مرکز فنی حرفه ای خاتم الانبیاء املش خبر داد:

مهارت آموزی 538 نفر در مرکز فنی حرفه ای املش

رئیس مرکز فنی حرفه ای خاتم الانبیاء شهرستان املش گفت: 538 کارآموز امسال در مرکز فنی حرفه ای خاتم الانبیاء شهرستان املش مهارت های لازم را کسب کرده اند.
کد خبر: ۸۷۹۶۷۱۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از املش، رضا حجت انصاری گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 123 هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی برای آقایان و بانوان در 12 کارگاه آموزشی ثابت و سیار این مرکز برگزار شده که بیشتر این دوره های آموزشی برای کارآموزان رایگان است.

رئیس مرکز فنی حرفه ای خاتم الانبیاء شهرستان املش گفت: 104 هزار نفر ساعت دوره آموزشی در 9 کارگاه ثابت این مرکز شامل اتومکانیک، صنایع غذایی، بسته بندی، شیرینی پذی، تعمیر لوازم خانگی، سیستم های حفاظتی و ایمنی ساختمان، فناوری اطلاعات، برق خودرو و برقکار ساختمان برای 378 کارآموز برگزار شده است.

انصاری به کارگاه های سیار مرکز فنی حرفه ای املش هم اشاره کرد و افزود: با برگزاری 19 هزار نفر ساعت در سه کارگاه حوزه روستایی- اصناف و دانشگاه 160 نفر در رشته های مختلف کشاورزی و صنایع غذایی، کارآفرینی، فناوری اطلاعات، عکاسی و تصویربرداری مهارت های لازم را کسب کرده اند.

رئیس مرکز فنی حرفه ای خاتم الانبیاء شهرستان املش گفت: از مجموع 538 کارآموز شرکت کننده در رشته های مختلف کارآموزی در سال جاری 85 درصد آنان از قشر جوان بوده و 95 درصد شرکت کنندگان هم پس از موفقیت در آزمون، موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره شده اند.

وی خاطرنشان کرد: به طور میانگین سالانه 200 هزار نفر ساعت در 60 رشته آموزشی در مرکز فنی حرفه ای املش دوره های مختلف کارآموزی برگزار می شود و حدود 700 نفر شرکت می کنند که این مرکز به لحاظ فضای آموزشی مطلوب و در بعضی از رشته های آموزشی از جمله صنایع غذایی و در بعضی از رشته ها به لحاظ تجهیزات کارگاه از جمله رشته تعمیر لوازم خانگی در شرق گیلان نمونه است.

ارسال نظرات