مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان:

اعزام ۲ تیم پزشکی به مناطق محروم الیگودرز +تصاویر

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: ۲ تیم‌ پزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان امروز به مناطق محروم و سخت گذر «سوزر و ایلرد» الیگودرز اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۹۶۸۱۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
سرهنگ نبی‌الله شمس بیرانوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز و اورژانس 115، تیم پزشکی به‌وسیله یک فروند بالگرد به مناطق محروم و سخت گذر «سوزر و ایلرد» از توابع شهرستان الیگودرز با حضور رئیس مرکز مدیریت بحران فوریت‌های پزشکی لرستان اعزام شدند.‎

وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل از دو پزشک، دو ماما، پرستار، کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها بود همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی موردنیاز برای ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم الیگودرز اعزام شدند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام عنوان کرد: در این اعزام بیش از 350 نوع خدمت به مردم ارائه شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به 80 نفر از مردم منطقه ایلرد و 90 نفر از  مردم منطقه سوزر، بیان کرد: علاوه بر ارائه ویزیت رایگان، دارو نیز به‌صورت رایگان به اهالی این مناطق ارائه شد و در این اعزام تیم مامایی نیز برای مراقبت از زنان باردار در این مناطق خدمت رسانی کرد.

شمس بیرانوند گفت: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیردار و راه‌های پیشگیری از آن توسط کار‌شناسان مربوطه انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه این اعزام‌ها معمولاً خدمات یک‌روزه ارائه می‌دهند، گفت: باید با تکرار این برنامه‌ها در طول سال بتوانیم به فراتر از اهداف خود برسیم.



انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار