مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد مطرح کرد:

خیرین خاتم جمعیت هلال احمر را در تامین نیازهای امدادی یاری دهند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد تقویت نیازهای امدادی را با کمک فرمانداری و مسئولان این شهرستان با جذب حمایت خیران ممکن و موثر دانست.
کد خبر: ۸۷۹۶۸۵۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد دردیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم اظهار داشت : خیرین شهرستان باید جهت دهی داده شوند و با توجه به نیازهای امدادی و درمانی از انها در این مسیرها استفاده شود.

عباس احد پور با تاکید بر اینکه باید در بخش سلامت تدبیر جدی صورت گیرد، گفت: انجام کارهای فرهنگی و آموزشی در جمعیت هلال احمر استان به صورت جدی در حال پیگیری است و این جمعیت برنامه‌‌های متنوعی را برای تحقق این مهم تدوین کرده و در حال اجرا است.

وی افزود: هدف از ایجاد و تقویت خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در استان و شهرستان‌ها، نجات جان مردم، آموزش کمک‌های اولیه و کاهش خسارت و تلفات ناشی از حوادث و سوانح است.

احدپور در ادامه تقویت نیازهای امدادی را با کمک فرمانداری و مسئولان این شهرستان با جذب حمایت خیران ممکن و موثر دانست.

در ادامه محمودی سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم گفت: با توجه به دوری شهرستان از مرکز استان نگاه خاصی به شهرستان نشده است که ان شالله با تدابیر مهم و اندیشیده هلال احمر بتوان مشکلات مردم و هلال احمر این منطقه را نیز حل کرد.

محمد محمودی اظهار داشت : با توجه به اینکه سه راه موصلاتی استان های یزد، شیراز و کرمان در این شهرستان می باشد و موقعیت خوبی دارد که میتوان از این موقعیت بهره برداری خوب و مفیدی را داشت.

محمودی در پایان گفت: با توجه به اینکه جاده شهربابک نیاز به پایگاه امداد جاده ای دارد مقرر شده است ساختمان پایگاه در آن محور احداث و در اختیار هلال احمر قرار گیرد و بخشی از تجهیزات مورد نیاز آن پايگاه از سوی هلال احمر تامین شود.

ارسال نظرات