مراسم یابود شهیدمدافع حرم سردار اکبری قره تپه در نیر برگزار شد

مراسم یادبود شهید مدافع حرم سردار حسن اکبری فرمانده گردان تخریب «تدمر» در نیر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۶۸۸۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به کزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، مراسم یادبود شهید مدافع حرم سردار حسن اکبری فرمانده گردان تخریب «تدمر» امروز عصر با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

سردار حسن اکبری از جانبازان سرافراز دفاع مقدس بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شد و سرانجام در حالی که فرماندهی گردان تخریب را در «تدمر» بر عهده داشت حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید به آغوش خانواده بازنگشته است.

مهدی احمدی فرماندار نیر در این مراسم اظهار داشت: عزت و شکوهی که اکنون در دنیا برای مملکت ما وجود دارد همگی مرهون خون شهدا هستیم و تا زمانی که فرهنگ شهادت و شهادت طلبی در جامعه وجود دارد کسی نمی تواند چشم طمعی به این مملکت داشته باشد و اگر این فرهنگ از جامعه برود ذلت و خواری نصیب ما خواهد شد.

وی افزود: شهدای مدافعان حرم با گذشت جان و مال خود درس شجاعت و ایثار را به همگان یاد دادند و به راستی این شهدا نماد حقیقی شجاعت و ایثار هستند و ما قدردان خون این شهدای والامقام هستیم.

فرماندار نیر اظهار کرد: رزمندگان اسلام هم‌اکنون با جان و دل از حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند و در سایه این رزمندگان شجاع و دلاور بوده که امنیت و اقتدار امروزه در کشورمان حاکم است.

وی گفت: شهدای مدافعان حرم درس بزرگ گذشت و ایثار را به ما یاد دادند و با جان و دل از حرم بی بی دو عالم، حضرت زینب(س) دفاع کرده‌اند و ما قدردان خون این شهدا هستیم.

ارسال نظرات