مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

اعزام 153 نفر از مددجویان زنجانی به کربلای معلی

153 نفر از مددجویان با کمک کمیته امداد و خیران به کربلای معلی اعزام شدند که مبلغ هزینه شده برای هر مددجو 4 میلیون ریال بود.
کد خبر: ۸۷۹۷۰۵۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برنامه‌ها فرهنگی کمیته امداد تعمیق باورهای دینی مددجویان را یکی از مهم‌ترین اهداف این نهاد عنوان کرد و گفت: در همین راستا طی ماه‌های محرم و صفر برنامه‌های متعددی دراستان اجرایی شد.

هدایت صفری با اشاره به اینکه برنامه‌های این نهاد در راستای تعمیق باورهای دینی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و ترویج فرهنگ غنی اسلامی برگزار شد، تصریح کرد: برگزاری جلسات و مراسمات عزاداری و سخنرانی در دهه اول محرم و پایانی صفر با موضوع تبیین و تشریح ریشه‌ها و فلسفه نهضت امام حسین (ع )از جمله برنامه‌های اجر شده در استان است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: در این جلسات موضوعاتی همچون توجه اهل بیت (ع )به نماز، ویژگی‌های مومن و درسها و پیام‌های قیام عاشورا، ولایت پذیری و ولایت‌مداری بصیرت افزایی و تبیین و تشریح سیره حکومت و زندگی پیامبر اکرم ص و ائمه اطهار(ع )نیز برای مددجویان تببین شد.

وی با اشاره به اینکه در همین زمینه 40 مراسم سوگواری و عزاداری با حضور مبلغان و مشاوران دینی در قالب طرح فلاح برای 500 نفراز خانواده های تحت پوشش برگزار شد، گفت: در این ایام 20 دوره آموزشی امربه معروف و نهی ازمنکر حجاب وعفاف نیز برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان همچنین از برگزاری نشست نماز برای 300نفر از خانواده های تحت پوشش خبر داد و افزود: در این ایام 280نفر از خانواده های تحت حمایت به مشهد مقدس اعزام شدند.

صفری ادامه داد: در این ایام 153 نفر از مددجویان با کمک کمیته امداد و خیران به کربلای معلی اعزام شدند که مبلغ هزینه شده برای هر مددجو 4 میلیون ریال بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات